Vindtett dress

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Har dåke det til dåkes små? Eg har tenkt å kjøpe ein no, tenker det er greit å ha framover så han kan tas ut av vogna og vere litt ute i våken tilstand også :) men veldig usikker på om eg skal ha ein som er vanntett også, siden eg bur på vestlandet føles det kanskje litt lurt ;) men tenker det viktigste er at den er mjuk og behagelig, slik at han kan ha den på i vogna. Nåken som har ein dress og anbefala?

Tenkte og på å kjøpe noe sånt... Har en dress som virker vindtett brukte den i påska ute å han ble ikke kald... Men vanntett er den ikke...

Om det er regn og vind er det vel sjelden ein tar baby ut av vogna foreløpig tenker eg.. Kan ikkje vera behagelig å ligge i ein dress som er både vind og vatn tett?
Til høsten ser eg meir behovet for det, da kan han sitte og etterkvart krabbe og må ha dress:)

Om det er regn og vind er det vel sjelden ein tar baby ut av vogna foreløpig tenker eg.. Kan ikkje vera behagelig å ligge i ein dress som er både vind og vatn tett?
Til høsten ser eg meir behovet for det, da kan han sitte og etterkvart krabbe og må ha dress:)
ja godt poeng :) nei er det eg er redd for at det skal bli ubehagelig å ligge i. Tenkte egentlig eg skulle kjøpe den litt stor sånn at han kan ha den ei stund. Den til nøstebarn begynner i str 74. No bruker han stort sett 62, nåke i 68.

Enig med denne!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi har en parkdress i 74, men vet ikke hvor mye den kommer til å bli brukt.. Han bruker 68 nå, og har knapt begynt å rulle rundt. Tror ikke han kommer til å leke ute med det første..

Kjøpte en Reima vår/høstdress på salg i høst. Måtte bare, for den var jo så fiiin! :-P Den er i str 68, så blir nok brukt litt framover nå, spesielt på fjellet/hytta. Greit å ha på verandaen etc.

Kjøpte en Reima vår/høstdress på salg i høst. Måtte bare, for den var jo så fiiin! :p Den er i str 68, så blir nok brukt litt framover nå, spesielt på fjellet/hytta. Greit å ha på verandaen etc.
Korleis er den i stoffet då? Er den mjuk?

Veldig greit med dress om en bruker bæresele:)

Då har eg bestemt meg for å kjøpe den fra nøstebarn. Spurte mannen kva han synes, han er vel ikkje veldig engasjert i akkuratt den biten ;) men han skar gjennom og sa vi ikkje trengte nåke vanntett dress! Hihi, mulig da va prisen han såg på :) tenker eg skal lage til ei gammal regnjakke som regntrekk over bæreselen, evt kjøpe regntrekk til den.

Veldig greit med dress om en bruker bæresele:)

Jeg bruker bærejakke eller bæreomslag, jeg.

Lurt, har aldri tenkt på det eller sett det.

Det er helt genialt. Til magebæring liker jeg bærejakke best, men til ryggbæring er det kun bæreomslag jeg får til. Veldig fint at jeg kan kle på mindre klær og så bare ta av jakken/omslaget når vi kommer inn på senter eller butikker.

Back
Topp