Vin?

tretroll

Forumet er livet
VIP
Noen som er "av vogna" igjen;-)? Her blir det langstekt biff til middag i kveld, gjett hvem som skal amme rett før mat, og koooooose seg med det første vinglasset på 10mnd? Gleder meg!!!!! Snuppa er 6uker på søndag, så nå har jeg frøys lenge nok, gitt

Åhh, gleder meg til jeg også kan nyte vin! :D Skal på svigermors 60års kalas i oktober og da vurderte jeg å nyte et glass vin! :)

Åå.. Nå ble jeg misunnelig.:) Her er mini bare litt over 4 uker, så jeg får vente litt til.:) KOS DEG!

Kos deg! Snuppa her er 4 uker på sønda så får vente litt jeg også.. Og hun er så uregelmessig med den puppingen sin at hun kan godt finne på å spise 2-3 ganger i timen på kveldene.. Håper det blir mer faste tider og lengre imellom etterhvert her også.

Gleder meg allerede til lillegutt er 6 uker, da blir det et godt glass rødvin på meg også!! Helsesøster var på hjemmebesøk denne uken, og sa det var veldig viktig å vente til 6 uker etter termindato, men etter det går det fint an å ta seg et glass etter man har amma.

hvorfor 6 uker etter temindato? bare nyskjerrig...har ikke hørt d før..

Lille peinsessen er 6 uker i dag og jeg har drukket 2 glass rødvin med deilig ost, choritzo pølse og pata negra skinke! Melken står ferdig pumpet i kjøleskapet til neste måltid!

Fikk en nydelig liten jente 2.august!

hvorfor 6 uker etter temindato? bare nyskjerrig...har ikke hørt d før..
Forstod det som at det har noe med hvor utvikla kroppen til den lille er.

Back
Topp