Vin..

lissom

Forumet er livet
Lurer på om dere vet om noen gode alkoholfrie viner??? Skal på julebord på fredag og har så lyst å drikke vin... Men har aldri smakt alkoholfri vin før... Så jeg vet ikke hva som funker og ikke... Håper noen av dere vet???!!

Nå liker ikke jeg det, men min mann kjøpte en gang og han synes ikke det var godt. Smak og behag [;)]
Håper du finner en du liker [:D]

jeg har jobba på resturant, og der hadde vi en husets alkorholfrie rødvin...men husker ikke hva den heter da, eller om den er god[&:] men du kan jo bare spørre servitøren, og kanskje få smake litt først?

Jeg drakk alkoholfri rødvin da jeg var på julebord. Den kan ikke helt sammenlignes med vanlig vin. Blir litt mer som solbærsaft kanskje. Men synes absolutt den var god.
Jeg husker ikke hva den het, men jeg kjøpte den på polet som var dyrest og så mest vanlig ut[;)]

En som heter Ariel både hvit og rød... Jeg liker den ikke da, men. Er ikke spes glad i vin heller.

Jeg har prøvd en, men den smakte som svak saft. Ellers har jeg sett en på Polet som skal ha vunnet en pris i en blindtest sammen med viner med alkohol, så den skulle være god. Regner med at Polet kan gi deg noen gode råd. Husker ikke hva den heter dessverre!

Lykke til!

M

Hvitvinen "Inglenook" var kjempe god synes jeg. smakte litt som Ars vitis (tror det skrives slik) [:D]

ariel ja! det var det den het,d er jeg jobba[:)]

På polet har de en alkohofri vin i både hvit og rød som heter "free".
Den er veldig populær blandt de som ikke drikker der jeg serverer..
Men jeg drikker ikke vin, så ikke vet jeg?!? [:-]

Guud løkk!! [;)]

Takk for mange svar!! Håper jeg finner noe som er bra!!

Back
Topp