vimsete og glemsk...

He he he, kjenner meg igjen - surrer og glemmer de enkleste ting :oops: Er 5+6 :)

Jeg er vimsete fra før, så nå er jeg vell snart til å bli gal av:-P hehe

Sitter oftere i min egen lille verden, og er ikke mye som blir gjort når det skal disse dagene, kom nettopp på at klessnora er full av klær som jeg skulle lagt sammen i går :-P

Mister alt jeg har i henda da.. hehe. Pleier ikke være sånn til vanlig :)

Jeg er vimsete fra før, nå er det verre! Føler at jeg liksom ikke er til stedet.. Kan ta i mot en beskjed og glemme det med en gang det er sagt. Jeg må skjerpe meg ;)

Ja, jeg er vimsete nå. Går inn i rom og glemmer hvorfor, åpner Google og husker ikke hva jeg lurte på. Ja. Skjer sånne ting hele tiden nå. Gravidhjerne fikk jeg vite at det heter. :p ;)

Edit: Jeg er 4+6 i dag.

Last edited:
samboeren sier jeg er i ammetåka, og det kan jo faktisk ligne litt på det :P jeg glemmer hele tiden å slå på/av lysene på bilen,og akkurat det har jeg jo kontroll på ellers. Sier ofte at ja til å gjøre ting,for så å glemme det helt to sek etterpå :P måtte til og med sjekke appen nå for å se hvor mange dager ut i femte uke jeg er :P er 5+1 og lurer veldig på hvor lenge denne perioden varer??

Har også fått høre av samboeren at jeg er i ammetåka:-p
Husker skjeldent om jeg har tatt folsyre og omega-3, sånn ca 10min etter jeg har tatt den, glemmer nøklene i låsen på utsiden av døra og spør kjærsten om samme ting ca 4 ganger:-)

Har også fått høre av samboeren at jeg er i ammetåka:p
Husker skjeldent om jeg har tatt folsyre og omega-3, sånn ca 10min etter jeg har tatt den, glemmer nøklene i låsen på utsiden av døra og spør kjærsten om samme ting ca 4 ganger:)
hehe,godt det er flere som har det slik:P her er det faktisk samboeren som må minne meg på folsyre og omega-3 tabl:P

Uff, ja.. Driver og organiserer noen møter på fritiden, og sender folk datoer som ikke eksisterer, gang på gang. Begynner å bli flaut! Nesten så jeg gleder meg til å kunne fortelle hvorfor :p

Haha,trur svigerfar merker forandring ihvertfall,han jobber på gården vår og jeg bruker å lage lunsj og slikt,men har ikke gjort det på flere dager nå (grunnet dårlig form da vel og merke) og helt glemt å satt på kaffe til han (drikker ikke kaffe selv,men har vært flink til å lagd til andre forde)

Back
Topp