Vimsehaud!!!!

Mamasusie

Forelsket i forumet
Åååh at det går an! Jeg hadde en fysio time idag kl 9, men klarte jeg å huske det??? NEI! Oh man! At det er mulig! Dagene går totalt i surr når jeg ikke får jobbe.. Får ringe dem tidlig imårra å beklage så mye og spørre om ny time. Gleder meg ikke. Hehe..

Flere som er like vimsete i hodet for tiden?
 
Mannen min leste en plass at gravide kvinner mister 3% av hjernekapasiteten.. så da har vi noe å skylde på 
 
Samme her. Før husket eg absolutt allt,men etter min første glemmer eg allt ganske fort. HAr nå kjøpt meg en dato bok for å skrive ned hva tid og hvor. Og når eg skal handle samme hva det er,så må eg skrive ned hvor det kjøpes og hva som skal kjøpes. For ellers så kommer eg hjem uten noe av det eg skulle ha.
 


mokika skrev:
Mannen min leste en plass at gravide kvinner mister 3% av hjernekapasiteten.. så da har vi noe å skylde på 


Ah, greit å ha noe å skylde på ;) hihi
 


Mazter skrev:
Jeg har vært vimsete i begge mine graviditeter, og ikke ble det noe bedre etter fødselen av dattera mi heller :p Til stor frustrasjon for sambo som er vant med at jeg husker alt!


Jeg er vimsete til vanlig og, men pleier å huske avtaler da :P
Her er sambo vant med at jeg glemmer ting:P hehe
 


Fru Håttentått skrev:
Samme her. Før husket eg absolutt allt,men etter min første glemmer eg allt ganske fort. HAr nå kjøpt meg en dato bok for å skrive ned hva tid og hvor. Og når eg skal handle samme hva det er,så må eg skrive ned hvor det kjøpes og hva som skal kjøpes. For ellers så kommer eg hjem uten noe av det eg skulle ha.


Kanskje det er ei dato bok jeg skal kjøpe ja, pleier å bruke mobilen, men glemte det denne gangen :P
Handleliste har jeg alltid måttet ha, men klarer fint å glemme noe selvom, til sambo sin meget store frustrasjon :P
 
Back
Topp