Vilsågjerne

*Bobbo*

Forumet er livet
Gratulerer så mye med 24 uker vennen. [:)][:)][:)]

tusen takk for det snuppa[:D](håper tiden vil gå litt fortere etter hvert[&:])

ORIGINAL: VilSåGjerne

tusen takk for det snuppa[:D](håper tiden vil gå litt fortere etter hvert[&:])

Det vil den nok. [;)] Nå er det jo ikke lenge til jul. [:D]

ORIGINAL: Ivara

Ooooh! Gratulerer! [:)]

Tida går nok fortere nå fremover, desember går jo alltid fort heldigvis.
Hvordan er det med ryggen?

er vel ikke ryggen som er hovedproblemet, men beina mine, de er det værre med. noen dager kan eg nesten ikke gå, og andre dager e eg i fin form.

akkurat no sliter g med sv diabetes, og det er ikke noe kult.

eg som haaaaaaaaater stikking, må stikke meg i fingrene opp til 8 ganger daglig[&:] men det går no.....
men liker ikke det at eg ikke får det snopet og julebrusen som eg e sååååååååååååå glad i[&:]

Gratulera med 24 veker vennen[:)][:)][:)]

Hørres ikkje nåke kjekt ut med sv.diabetes då[&:] Håpa du sleppe å ha da sånn resten av graviditeten.

Å fytti, så fort det har gått. Syns du nettopp kom hit å skrev at du var gravid[:)] Du har vel fått en fin mage nå?[:)]

ORIGINAL: Ida82

Å fytti, så fort det har gått. Syns du nettopp kom hit å skrev at du var gravid[:)] Du har vel fått en fin mage nå?[:)]

mage , ja den er kommet den, kan ligge ut de to siste bildene, har nettopp lagt ut en anna plass også[:)]

magen min i uke 20+0                                                              magen min i uke 24+0

[:D]Gratulerer [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
[:D]kjempe fin mage[:D][:D][:D][:D][:D]

Kjempe fin mage du har fått[:)][:)][:)]

Å for en nydelig mage du har!!! Helt perfekt! Ligger nok et søtt lite sjarmtroll inni der[;)]

ORIGINAL: Ivara

Så nydelig mage snuppa [:)]

Leit at du skal slite med sv.skapdiabetes. Kjedelig med jula og alt det der, men snopinga tar du igjen neste år vet du!
Mente å ha lest at du hadde fått isjias også? Det er kanskje det som har satt seg på beina?? Håper jeg husker riktig nå da, ellers skylder jeg på hormonhjerne....

du har helt rett ivara[:)] svangerskaps isjas. lille gutt kommer borti noen nærver litt sånn for ofte å da svikter beina mine og det kommer en del smerter etter anfallene[&:] men blir jo kvitt dette når han kommer ut, og jett som eg gleder meg til å gå normalt igjen[:D]

ORIGINAL: snuppis30

Så fin mage du har VilSåGjerne [:)]

Hvordan var lunsjen sammen med BabyT?

tusen takk for det[:D]

jo, meg og babyt hadde det sååååååååååååååå koselig atte, spiste god mat og var på masse handling i åsane. sååååå synn at hun bor så langt vekke, for dette var virkelig koselig[:D]

tusen takk til dere andre[:D]

For en fiiin mage [:)] (Din er jo like stor som min, og jeg er jo snart 34 uker- hi hi)

Kjedelig at du sliter med isjas, og sv. diabetes. Men du kan kose deg med julesnopet neste år. [:)]

Back
Topp