VilSåGjerne

vestlandsjento

Gift med forumet
Gratulera med vl overstått 1. trimester[:)][:)][:)]

Kossen går da med deg for tida?

Synest tida har gått så utrulig fort med deg! Sidan me satt her og beit negler med deg, til me jubla over ultralyd og bankande hjerte[:)]

Håpa alt går bra, og at du får eit smertefritt svangerskap[:)]

Lurer på hvordan det går jeg også, har du planen fremover enda med ul  og annet.

Vi trenger oppdatering fra deg snuppa[:)]

ORIGINAL: twinanne

Lurer på hvordan det går jeg også, har du planen fremover enda med ul  og annet.

Vi trenger oppdatering fra deg snuppa[:)]

hei på dere snupper[:D] egen tråd[:D]

her går det forsåvidt bra[:D]ikke noe kvalme eller noe, bare sinnsykt trøtt om dagene,eier ikke energi lenger.... magen har vokst så det er jo bra[:)] 

men eg tror ikke på dette ennå eg, venter liksom på at det skal komme ut igjen, sånn som sist. så siden eg tenker så mye på det så sa samboer at vi skal ta oss en ul til igjen i uke 14[:D]så gleder meg som en unge hehe[:D]

håper dere alle snupper her inne har det bra, og at dere hele gjengen kommer etter snart. Eg følger med dere og eg krysser absolutt alt eg har for dere[:)]

stor klem i fra meg[:D]

ORIGINAL: Apple

Grattis med overståtte 12 uker! Tiden flyr!! [:)]

tusen takk for det[:D]

men eg syntes ikke at tiden flyr[&:]

VilSåGjerne dette her går så bra, synd at u ikke greier å slappe av, men det er jo normalt det også, det sies at de som bekymrer seg mye venter gutt, om det temmer ellr ikke tror jeg vel ikke. For da skal jeg være gravid med jent nå.

Du for oppdatere oss med biler og komenterer til dem når du kommer så langt.
 Blir det vanlig 2d eller tar dere 3d ul?

hei hei jenter.

eg skal på ny ul 3 september IGJEN[:D]

formen e ennå fin men i går klarte frokosten min å komme opp igjen, var ikke kvalm eller noe, oppkastet bare kom[:'(] 2 gang eg har spydd no[:'(]værste sort for eg tror eg skal dø når det holder på,rett og slett.[:D]

eg har funnet hjertelyden med angelsounden minen helt hærlig lyd, klarer ikke å telle slagene for det går så himmla fort[:D]

ellers e eg begynt i jobb igjen[:D] det var godt men eg trenger ikke vakter som går lenger enn fra 15 til 17 hihi[:D] etter noen timer på jobb e eg helt tom for energi. men sover jo som en stein om natten då, så det er bra[:D]

eg e innom her hver eneste dag for å "sjekke" dere[:D] bare sånn at dokkar vet det[:D]

håper dere alle har det bra[:D]

Så godt å høre at alt går bra med deg [:D]
Jeg gleder meg sånn til jeg er kommet så langt!
Du må holde oss oppdatert og legge ut bilder etter ul, vil så gjerne se [:)]

ORIGINAL: Carrie_81

Så godt å høre at alt går bra med deg [:D]
Jeg gleder meg sånn til jeg er kommet så langt!
Du må holde oss oppdatert og legge ut bilder etter ul, vil så gjerne se [:)]

skal holde dere oppdatert[:D] men ønsker ikke å legge ut bildene her inne, ligger de inne på ul bildene på mars 09. er så redd for at noen blir lei seg og slikt her inne med slike bilder[&:]

men skal gi dere en lyd om det[:D]

eg syntes eg har gått gravid i en hel evighet eg, så syntes ikke tiden går noe fort,men nå som eg e begynt i jobb igjen så håper eg at tiden går myyyyyyyye fortere[:D]

håper alt står bra til med deg[:D]

Så godt å høre at alt går bra med deg og den lille i magen.

Utrolig koselig at du oppdaterer oss og titter innom. [:)]
Vil se ul-bilder, får snike litt på mars da. Hehe...

Back
Topp