Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: VilSåGjerne
åååååååååååååå så god du e[:D]
for så vidt så går d jo bra,men hele prosessen e jo tøff,og eg vil nok tro at det gjelder nesten alle som går igjennom ivf.
tenk alt vi får i oss no av hormoner????? satt å tenkte på det i går når eg tok sprøyten min. da hadde eg altså metforminen,sprayen og sprøyten på bordet,tenk sjokket kroppen får da[:)]den e jo ikke vandt til alt dette,og det er jo ikke lite kroppen får i seg heller.
så eg vil no tro at [:)]eg blir "styrt" en del av dette.
men eg klarer meg e så[:)] men håper for guds skyld at dette skal gå riktige veien.
hehe, må fortelle noe fra i går[:D]
når eg la meg tok eg med alle papirene eg har fått fra hausken,tenkte eg skulle lese på sengen. la meg på samboer sin side siden han har nattlampe der (han var på jobb og kom ikke hjem før i 3 tiden i natt) eg sovnet jo selvfølgelig med alle disse papirene oppi sengen og med lyse på. så kom samboer og sa stille; nei men prinsessen min då..... så ryddet han alt vekk og slokket lyset,la seg i sengen og holdt godt rundt meg og strøk meg i pannen,og det er det beste som finnes[:D] han e så god atte.
sendte melding til han i går om at eg ikke følte meg helt på topp,at eg var trøtt sliten og hadde masse å tenke på, og han sto på telefonen[:D] så eg e veldig glad for at eg har han no ja[:D]
håper alle andre har det bra[:D] sender en stor fredags klem til dere alle[:D]
For en snill mann
ORIGINAL: ElinR
så hvis forsøket vårt går galt i april og jeg får mensen så starter jeg ikke på spray før dag 20 av mensen i mai og da evt fryseforsøk i juni tro?