Vilnius vs Tallinn

An9e

Glad i forumet
Hei,
planlegger en jentetur til Vilnius eller Tallinn, shopping øl shopping øl [:D]

Någen som har vært i ein eller begge byen og har någen erfaringer å dela? [:)]
Priser, mat, shopping, restauranter ect.

Har ingen tips eller råd til deg, så siden du ikke vet selv... så kan jeg godt reise for deg[8D]

vilnius!

ja d kan du tro [8D] eg ska nok finna ut av d skjønne du [:D]

Søren!! Jaja, du får koooooose deg litt ekstra da[;)]

dytt

Kan og godt reise for deg jeg og. Begynner å bli seriøst lenge siden sist utenlandstur. Dvs va i london for ett år siden på jentetur å hamstra mammaklær og babyklær. Kan anbefales på det varmeste. Men det var jo ikke det du spurte om i det hele tatt og jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men fikk iallefall dyttet tråden opp. (blablablabla)

praha også kan anbefales[8D][8D] hørt masse bra om tallinn[;)]

Var i Tallin for to år siden, og syns det var kjempeflott.
Billig og deilig spa ikke minst! Pirita top spa anbefales, www.sportoghelse.no selger ferdige spapakker. Billig og godt for en sliten mammakropp!
Billig shopping og kjempekoselig gamleby!

ORIGINAL: Hønepøne09

Kan og godt reise for deg jeg og. Begynner å bli seriøst lenge siden sist utenlandstur. Dvs va i london for ett år siden på jentetur å hamstra mammaklær og babyklær. Kan anbefales på det varmeste. Men det var jo ikke det du spurte om i det hele tatt og jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men fikk iallefall dyttet tråden opp. (blablablabla)

me va i london i mars, herlige by, men nå vente øst-europa [;)]
e viktig å reisa hehe. håpe d bler tallinn, men gjenstår å se [:D]

må reisa, bare MÅ reisa [:D][:D]

ORIGINAL: lillevennn

praha også kan anbefales[8D][8D] hørt masse bra om tallinn[;)]

praha e fantastisk!! vært der to ganger, sist for ett år siden [:D]
men på tide me ein plass me ikkje har våre [:)] syns d e på tide at norwegian får seg flerne direkte ruter fra stavanger hehe [8D]

Back
Topp