Vilmer

Det blir for spesielt for meg.
 
Såg det på kvinneguiden faktisk.. hadde aldri hørt om det før. Men falt i smak med en gang. Men samboer trenger litt mer tid på å like det tror jeg :)
 
Likte ikke det, høres ut som en uheldig kombo av 2 andre navn. Og litt flåsete.
Men så liker ikke jeg den typen navn noe særlig
 
takk for svar :) er nok et uvanlig navn, så får vi se hva vi ender opp med. Synst guttenavn er veldig vanskelig.
 
Jeg vet om en liten Vilmer og syns det er kjempefint! Helmer er litt i samme gate, fint det også [emoji4]
 
Jeg synes det er veldig fint, men kanskje litt finere skrevet Wilmer.
 
Liker det! [emoji108] Med enkel V, W er for pretensiøst.
 
Vet av en gutt som heter det :) Men hadde aldri hørt det før ham.. Kjempefint navn da:)
 
Jeg digger det navnet og ville vurdert det selv om jeg venta en sønn :) Men nå liker jeg uvanlige navn da :)
 
Ja etter litt frem og tilbake har vi bestemt oss for at det blir Vilmer. Vi trengte bare litt tid på å venne oss til det, men liker det bedre og bedre for hver dag :)
 
Gamle menn på sykehjemmet er noe av det søteste i verden [emoji7]

Grattis med å ha landa på Vilmer! [emoji106][emoji169]
Enig! [emoji4] Vi har valgt oss et "gammel mann på sykehjemmet"-navn selv, og det passer perfekt til søsknenes navn, som for mange nok hører hjemme på sykehjem de også. [emoji173]
 
Ja etter litt frem og tilbake har vi bestemt oss for at det blir Vilmer. Vi trengte bare litt tid på å venne oss til det, men liker det bedre og bedre for hver dag :)
Gratulerer med valget. Nydelig navn. [emoji173]
 
Back
Topp