Villmann

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Ligger og prøver å sove, men lillegutt er fullstendig spinnvill. Holder hånden på magen, og han nærmest kaster den bort! Er førstegangsgravid og har kjent kraftige spark flere ganger daglig siden starten av uke 16. Er 23+2 og lurer virkelig på hvordan dette skal utvikle seg videre... noen andre her med sterke og livlige babyer? :)

Har en jeg også som liker å vise seg frem :-) og han er sterk ja! :-) er superkoselig når han styrer på :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er temmelig sikker på at jeg var med på en fotballturnering i natt. :D er i uke 27 og det går for seg, hehe. ...særlig når jeg skal sove.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også en livlig en . Virker som om han trener kampsport - mest aktiv på nattestid. Holder meg våken over lengre perioder hver natt. Gjesp!

Her er han også veldig aktiv om natta. Noen ganger er det vanskelig å få sove fordi han turner sånn der inne :p

Han min er sykt aktiv på natta! Pappaen håper veldig på at han blir håndballspiller siden vi møttes på en håndballturnering. Noen ganger lurer jeg på om jeg har en liten boxer inni der :-) våknet for noen dager siden etter å ha drømt at han var sykt aktiv og var helt øm i magen. Har nå lurt i noen dager på om kanskje det ikke bare var en drøm, men at han rett og slett var så sykt aktiv den morgenen :-)

Back
Topp