Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi oppdaget plutselig en ekkel klump som stakk ut av navlen. Var på helsestasjonen idag og der sa de at det var rester av navlesnoren (villkjøtt) som ikke hadde tørket ut. Den ble behandlet med Lupis. Er det noen andre som har hatt dette?
Hihi. Granulom hørtes mye bedre ut enn villkjøtt jaFrøkna her har granulom ( høres så mye bedre ut enn villkjøtt) men helsesøster sier at det går seg til og at de venter leenge før de evt behandler. Hun er 4 1/2 uke nå. Kanskje det er forskjellig praksis på dette rundt om.
Så bra at navlen ser fin ut på de eldste og at minste slapp unnaBegge mine hadde det, ogble behandlet med lapisstift 3-4 ganger hver. I en alder av 4 og 6 ser navlen helt fin og normal ut. Minste her slapp unna![]()
Hihi. Granulom hørtes mye bedre ut enn villkjøtt javillkjøtt høres direkte ekkelt ut. Virker som om det er forskjellig praksis ja. Her på helsestasjonen ville de fjerne det nå. De sa at navlen kunne bli stygg hvis ikke. Men nå hadde min lillegutt ganske stor klump.
Så bra at navlen ser fin ut på de eldste og at minste slapp unnavi begynte på behandlingen idag og skal tilbake på mandag for neste behandling. Men den er allerede blitt svart.
Min første sønn hadde dette. ble behandlet med lapis☺Vi oppdaget plutselig en ekkel klump som stakk ut av navlen. Var på helsestasjonen idag og der sa de at det var rester av navlesnoren (villkjøtt) som ikke hadde tørket ut. Den ble behandlet med Lupis. Er det noen andre som har hatt dette?
Jeg fikk ikke tatt bilde før behandlingen. Etter den ble behandlet med Lapis så tørket den ut. Men den så ut som en blank kule. Minnet om brusk. Vi fryktet først at det var brokk. Den stakk ut under den riktige navlenDet høres litt guffent ut jahmm. Vil jo ikke at mini skal få stygg navle om man kan unngå det? Du har ikke bilde av klumpen? Bare sånn for å se om der likt som her ?