Villkjøtt i navelen

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Noen av deres små som hadde det, og som det gikk vekk av seg selv hos?
Vet at man kan gå på helsestasjonen og smøre på lapis, men trenger man EGENTLIG det? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte lapis-stift og brukte det, og da var villkjøttet borte med engang :) og etter det har vi ikke hatt noe problemer med det :)

Jeg kjøpte lapis-stift og brukte det, og da var villkjøttet borte med engang :) og etter det har vi ikke hatt noe problemer med det :)
Kan du smøre på.selv? :eek:
Vet ikke om jeg tør det jeg. Det er vel etsende?

På bruksanvisningen så stod at man burde ta en bomullspinne som er våt, også påføre lapis. Da "brenner" du vekk villkjøttet som er vått. Gikk veldig lett syns jeg altså, og den stiften er så liten og fungerer ikke uten vann. Men om du tør det er jo en annen sak, jeg klarte det og syns det var ganske så enkelt så da er jeg sikker på at du klarer det også :)

Lapis stiften kan man fint bruke selv, den er ikke rennende og veldig enkel i bruk:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

På bruksanvisningen så stod at man burde ta en bomullspinne som er våt, også påføre lapis. Da "brenner" du vekk villkjøttet som er vått. Gikk veldig lett syns jeg altså, og den stiften er så liten og fungerer ikke uten vann. Men om du tør det er jo en annen sak, jeg klarte det og syns det var ganske så enkelt så da er jeg sikker på at du klarer det også :)
Ok. Da skal jeg prøve. Tusen takk for tips :)

Hva er det egentlig?

Back
Topp