Ville du...

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
ha kjøpt ei Emmaljunga Edge Duo, farge Capri Black 2012 modell?
Den var kjøpt i Januar ifjor, fint brukt, er med stelleveske i samme farge som vogna + ett nytt og bedre regntrekk en orginale (699,-)! Samla pris ville ca vogna kosta 10000 kr ny, men eg kan få den for 5000,-
Ville du kjøpt den? :D

Eg er så usikker på kass vogn eg skal kjøpe! Klare liksom ikkje bestemme meg for kva som er "best"! Har jo aldri hatt vogn før, og alle har vell forskjellige meiningar og smakar :) Veit vertfall det at eg ikkje vil ha kombi vogn! Så duo blir det uansett :)

Jeg ville kjøpt den! Vi har en edge duo (kjøpt i 2008), og er kjempefornøyd med den, så vi skal bruke den denne gangen også :)

Skal også ha Edge duo, så ville helt klart slått til:)

Vi har edge duo fra 06 og jeg elsker den :)

Jeg ville helt klart slått til, bra pris også!! Jeg kjøpte min emmaljunga til de to første brukt, den var heeeelt super!! Solgte den til sovevogn i bhagen etter forrige barn, så vi må kjøpe ny! Har bare positivt å si om den vognen med unntak av at den er tung og tar stor plass i bilen.

Jeg ville helt klart slått til, bra pris også!! Jeg kjøpte min emmaljunga til de to første brukt, den var heeeelt super!! Solgte den til sovevogn i bhagen etter forrige barn, så vi må kjøpe ny! Har bare positivt å si om den vognen med unntak av at den er tung og tar stor plass i bilen.

også er den litt stiv til å jynge.. der er simo mye bedre... men det er smak og behag!!

Go for it! Vi har edge duo 2012mod og er superfornøyde!! Dessuten får du den jo skikkelig billig :)

Vi har akkurat bestillt en edge, grunnen at vi kjøper en ny er at vi vill ha det nye duo s chassit med 2 svingbare hjul forran... Men 5000 høres ut som et veldig bra pris på en såpass ny vogn, så ja kjøp den!!

Vi har den anno 2007 (brukt bare til mini, så den er så god som ny). Jeg var veldig fornøyd med den - bortsett fra at den tar MYE plass i bagasjerommet.. :confused: Mange fine finesser på den, og alt er "ordentlig", det "oser" kvalitet av den synes jeg! :cool:

Sikkert en kjempe god pris på en god vogn! Men jeg personlig synest vognen er litt for stor og tung :) har hatt emmaljjnga city cross og den var god! Men solgte den for en brio go og den er den beste eg har hatt:) villa testa litt orskjellig før je hadde kjøpt vogn :)

Ja tror jeg villa prøvd den i bilen osv først :) iallefall viss du vet du kommer til å skulla ha den inn og ut av bilen ofte ;)

Back
Topp