Ville du leid lokale?

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Jentungen har snart bursdag, og da må vi selvfølgelig ha bursdagsfest. [:D]

Gubben har ganske stor familie, så om alle vi inviterer kommer blir vi vel en 21-25 stk. De blir litt vanskelig og bordplassere her hjemme, og vi må sikkrt ut på bygda og låne stoler også.

Men så er det ett lokale rett borti veien her, som rommer 30 stk., og er grisebillig. Ikke helt sikker på om vi får leid det enda, men jeg trur det. Det koster i såfall bare 400,- og det er inkl. utvask.

Min far mener det er veldig upersonlig og trist og ha bursdagen på ett lite lokale, og jeg er forsåvidt litt enig i det, men jeg synes det høres fantastisk praktisk, lettvindt og deilig ut. [8D][:D]

Hva hadde dere gjort?

Hadde jeg lett gjort...

jeg ville aldri hatt en vanlig bursdag i et leid lokale, men det er fordi jeg synes en bursdag skal være hjemmekoselig [:)]

Kanskje jeg hadde delt opp selskapet i to[;)] Sånn tatt det over to dager....

ORIGINAL: Kineblomst

Hadde jeg lett gjort...

her har vi gjort det til tider på lokale her, vi betaler 400kr som derre med vask, og er de tingen andre som ska ha lokale den helgen så kan vi ha det fra torsdag til søndag til den prisen[:D]

Vi gjorde det til 1-årsdagen her vi![:D]
Og det passa bra siden BF hadde invitert hele slektstreet...[8|]

Vi pynta opp og gjorde det veldig koselig der! Ble så bra så![:D][:D]
God plass til alle og stooort kjøkken å tilberede mat på!

Jeg gjorde det da snuppa fylte 4år nå. Rett og slett fordi det ikke er fysisk mulig å få plass til alle sammen i min leilighet.
Så hadde en dag med familie og en dag med barneselskap..

Jeg er også den som vil ha hjemmekoselig bursdag, så gleder meg til å kunne ordne det til neste år (har større plass da).

Jeg leide lokale til 1-årsdagen til snuppa. Denne gangen var det ikke så mange som kom, så da hadde jeg det hjemme.

Om dere ikke får fatt i det lokalet, kan jeg prøve å ordne et i borettslaget hos meg. Koster 200 kr, men da må dere vaske ut selv..

Hadde det gått ann og delt det, så hadde jeg gjort det, men det er litt vanskelig. Det kommer bare to fra min familie. Resten er en familie liksom. det er ingen naturlig måte og dele de på som gjør at det ikke blir veldig mange en dag.

ORIGINAL: *Becca*

Jeg leide lokale til 1-årsdagen til snuppa. Denne gangen var det ikke så mange som kom, så da hadde jeg det hjemme.

Om dere ikke får fatt i det lokalet, kan jeg prøve å ordne et i borettslaget hos meg. Koster 200 kr, men da må dere vaske ut selv..

Takk for det! [:D] Jeg gir en lyd hvis det ikke går i orden! [;)] sjefen for lokalet jeg tenker på er på ferie frem til den 13. så jeg vet ingenting før etter det.

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Takk for det! [:D] Jeg gir en lyd hvis det ikke går i orden! [;)] sjefen for lokalet jeg tenker på er på ferie frem til den 13. så jeg vet ingenting før etter det.

Det skal nok gå greit uansett. Mener det er 3 eller 4 lokaler i borettslaget[;)] Bare gi en lyd du[:D]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Det skal nok gå greit uansett. Mener det er 3 eller 4 lokaler i borettslaget[;)] Bare gi en lyd du[:D]

oi! [:o] Såpass ja! [8D]

Back
Topp