Ville du latt barnet ditt overnatte på "barnehjem"

Der er jo noe man er med på å drifte, så ikke en sånn krideløsning det og da men langtidplanlagt sånn jeg leser det. Fint tilbud, jeg er ikke i målgruppen siden jeg ikke er alene med ungene og har dessuten familie rundt meg så det er ikke aktuelt for meg og mine barn.
 
Aldri hørt om før. Men det høres jo ut som et flott tilbud. Da en driver det sammen, og må selv jobbe for å ta det ut i egen pass.
Vet ikke om jeg hadde gjort det selv. Mtp at dette er fremmede, og ikke utdannet til å passe på barna. Men om jeg ble kjent med de og ble trygg og hadde vært i en slik situasjon har jeg nok kanskje vurdert det.

Ser nå det var snakk om overnatting. Det vet jeg ikke om jeg hadde villet
 
Last edited by a moderator:
Ja. Flott tilbud for de som er alene og kanskje ikke har så mange som kan passe eller venner/familie generelt.
Samboer ukespendler og ikke bare alltid når det er foreldremøte osv, med lite familie rundt, så ser nytten i dette.
 
Eg er i målgruppa, men har bf som har samvær, eg legg avtaler til hans samvær.
 
Fint for de som trenger det. Jeg ville dog ikke latt lillegutt være med helt fremmede som hverken jeg eller han har noen kjennskap til. Så hadde ikke brukt det selv
 
Jeg ville ikke brukt det, men er ikke i målgruppa heller. Må de som er med barna levere vandelsattest? Er de mange der? Og så tenker jeg at det er vanskelig for et barn å bli fortrolig med en sånn situasjon som oppstår så sjelden i grunnen.
 
Jeg ville ikke brukt det, men er ikke i målgruppa heller. Må de som er med barna levere vandelsattest? Er de mange der? Og så tenker jeg at det er vanskelig for et barn å bli fortrolig med en sånn situasjon som oppstår så sjelden i grunnen.

De som bruker det skal jo først jobbe der, og jeg forsto det som at de kunne ha med barnet på tilvenning da. Der er en fast ansatt som jeg forutsetter må leverer vandelsattst i alle fall, og de er altså aldri alene på vakt? Jeg synes det virker som et bra tiltak jeg, uten at det er aktuelt for meg av flere årsaker
 
Rødhette er seriøst. Her blir man kjent med alle. Ingen fremmede som passer barna. Man går inn i vaktskift ordning. Så det på tv om akkurat rødhette.
 
Det er nok supert for dem som trenger litt hjelp..
 
Back
Topp