Ville du klart å vært surrogatmor?

Ikke i dag i hvertfall. Hadde det vært for 10 år siden og jeg hadde vært ferdig med å få egne barn, så kanskje. Men det måtte ha vært til noen ukjente, som jeg ikke ville hatt kontakt med. Det tror jeg hadde blitt vanskelig.

Men det er helt fantastisk at det finnes kvinner der ute som gjør dette for andre som ønsker seg barn, men ikke kan det.
 
Har tenkt tanken mange ganger. Jeg har gjerne villet vært det men vet at jeg ikke har klart og levert fra meg barnet. Men hvis jeg får spørsmål om det fra søstra mi som er forlova med ei jente og har vært det i 7 år så kan jeg vurdere det igjen.
 
Nei absolutt ikke. Selv om jeg unner de som sliter med å bli gravide selv det å få barn hadde jeg alldri klart å gått gjennom ett helt svangerskap og gitt fra meg barnet etterpå.
 
Nei, det kunne jeg ikke ha gjort.. Jeg har det ikke så supert i svangerskapet så langt, og å gå igjennom dette uten å få babyen på slutten ville vært ganske fælt.. Eller, kaaaaaanskje jeg kunne vurdert å gjøre det for søstrene mine, men er ikke sikkert at jeg hadde sagt ja da heller.
 
Back
Topp