Ville du hatt Jan Thomas til far?

ORIGINAL: Alexandra82

Nei, og det har absolutt ingenting med at de er homofile.
Men må være slitsomt å ha en far/mor som ofte med jevne mellomrom får utstyrtlig trang til å drite seg ut i media.

Hadde vært tuuuuuusen ganger bedre enn mine egne foreldre så hvorfor ikke[:)]
Skulle vært ennå bedre hvis de ikke var kjendiser da[;)]

Kjæresten til Jan Thomas virker jo ganske oppegående, ihvertfall i forhold til Jan Thomas. Men jeg stemte nei, for aldri i livet om jeg hadde holdt ut med divaprat, en pappa som reiser til California på botox-ferie flere ganger i året og som hadde nektet å innse at han var eldre enn meg.
De er sikkert greie mennesker på bunnen, men jeg får fnatt av folk i den bransjen.

Ja, de virker snille[:)]

NEI!

Ja, hvorfor ikke?[:)] Og Jan Thomas er garantert en myyye bedre far enn hva min biologiske far er!! 

ORIGINAL: Scrappeguri

Ja, hvorfor ikke?[:)] Og Jan Thomas er garantert en myyye bedre far enn hva min biologiske far er!! 

sign.

Men man velger jo ikke sine foreldre da.. (eller..man kan velge bort når man blir voksen..)
Jeg har en mor som jeg ikke ville valgt bort for alt i verden! Hun har fungert både som mor og far for meg og mine søsken og hun har jobbet beinhardt for at vi skulle ha det bra.
Fars og morskjærlighet har ingenting med legning å gjøre. Jeg synes absolutt ikke alle er skikket til å ha barn men synes heller ikke det har med legning å gjøre..
Jeg tror at når mange homofile bestemmer seg for å få barn så er dette ofte mye mer gjennomtenkt enn når et heterofilt par blir gravide..

Jeg kjenner ikke Jan Thomas og mannen hans, men har inntrykk av at han bryr seg om at de rundt ham har det bra..er ikke det et godt utgangspunkt når man skal oppdra et barn?

Jeg er absolutt FOR at homofile bør vurderes på lik linje med heterofile når det gjelder adopsjon og synes vi voksne bør jobbe for at barna våre ikke møter barn av homofile med fordommer..

Spørsmålet var om du ville hatt Jan Thomas til far! Ikke om homofile er like gode foreldre som hetrofile[;)].

Nei.
Jeg ville hatt en mamma også.

Nei!!!!

Syns egentlig det er litt stygt å lage en avstemning på sånn[&:]
Håper ikke folk gjør det når vi skal ha nestemann

ORIGINAL: Søteste Trikken

Spørsmålet var om du ville hatt Jan Thomas til far! Ikke om homofile er like gode foreldre som hetrofile[;)].

Ja jeg så det, men synes det er så mange fordommer som florerer så blir litt provosert..[8|] Siden jeg ikke kjenner Jan Thomas personlig synes jeg det er vanskelig å svare om jeg ville hatt ham til far.

Jeg har ingen formening om Kristoffer, for han vet jeg for lite om, og jeg tror kanskje han blir litt for ung.

Men Jan Thomas...JA! Jeg ville gjerne hatt ham som far. Jeg så episodene med ham i "Fra Hollywood til Parkveien", og selv om han selvfølgelig kan være litt egosentrert og opptatt av det overfladiske, så syns jeg samtidig han er en herlig type med mye omsorg for sine medmennesker. Han er følsom og åpen, og jeg tror om han hadde hatt et barn ville han gjort alt for dette barnet.
Bare min mening [;)]

ORIGINAL: gotherina

heller det enn å grave etter mat i en søplekasse...

så da håper jeg de adopterer et barn som ikke har det noe godt....

Det er nok ikke noe reelt alternativ da. De får ikke adoptere rett og slett fordi ingen land norge ha avtale med lar homofile adoptere. Vet ikke om noen giverland som lar homofile adoptere barna deres jeg, egentlig.

Og skal de bli foreldre i løpet av 5 år så haster det me å komme igang med adopsjonsprsessen (da må de være gift først) forøvrig...

For å svare på tråden: Helst ikke. Både fordi jeg liker mine egne foreldre, og fordi jeg ikke liker Jan Thomas slik han fremstår. Men, han er sikkert annerledes privat da altså.

ORIGINAL: gotherina

heller det enn å grave etter mat i en søplekasse...

så da håper jeg de adopterer et barn som ikke har det noe godt....
enig

Back
Topp