Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gotherina
heller det enn å grave etter mat i en søplekasse...
så da håper jeg de adopterer et barn som ikke har det noe godt....
ORIGINAL: hønepønemor
Så de skal ikke står fritt slik som oss heterofile vedr om de vil adoptere eller ei? (Ikke meningen å gå til "angrep" på deg personlig eller noe, men jeg kom bare til å tenke på det)
Så de skal ikke står fritt slik som oss heterofile vedr om de vil adoptere eller ei? (Ikke meningen å gå til "angrep" på deg personlig eller noe, men jeg kom bare til å tenke på det)
Jeg synes reglene for sdopsjon skulle vært mildere...og at de aom har lyst, og er i stand til det, homofil, gift, samboer eller singel, skulle hatt muligheten til å ta til seg et barn som ikke har det så godt...og det skulle vært mye lettere enn det er i dag..
(har ikke satt meg så veldig inn i reglene, vet ikke heeeeelt hvordan det fungerer, men vet det ikke er en enkel sak)
ORIGINAL: Tøsa
Jeg synes reglene for sdopsjon skulle vært mildere...og at de aom har lyst, og er i stand til det, homofil, gift, samboer eller singel, skulle hatt muligheten til å ta til seg et barn som ikke har det så godt...og det skulle vært mye lettere enn det er i dag..
(har ikke satt meg så veldig inn i reglene, vet ikke heeeeelt hvordan det fungerer, men vet det ikke er en enkel sak)
det er vel noe med at de som blir adoptert bort (samt de som skal i fosterhjem) ofte har en traumatisk fortid og da trenger de en viss trygghet. er vel derfor det er så strengt, for de skal forsikre seg om at de får det bra...