Ville du hatt Jan Thomas til far?

Madoc

Gift med forumet
Jan Thomas og Kristoffer planlegger å bli foreldre i løpet av 5 år. Hvis du kunne velge, ville du hatt disse til foreldre[:D][:D][:D]?

Jeg trodde mine foreldre var alternative og en smule tja, hva skal man si, annerledes, men å gå så langt ville jeg vel egentlig ikke gått, som å ha de to der til foreldre...

heller det enn å grave etter mat i en søplekasse...

så da håper jeg de adopterer et barn som ikke har det noe godt....

Nei, men det betyr ikke at jeg ikke mener de har rett på å få bli foreldre de også.

Jeg mener homofile burde ha lik rett til å adoptere som heterofile. Så lenge de blir godkjent for adopsjon er det nok for meg.

Jah.. Skulle det være noe galt med dem?[:D] Tror nok den lille prinsessa de får blir ei nydelig lita jente som får masse kjærlighet fra sin far og... far?

Nå kan man jo ikke i utgangspunktet velge sine foreldre da, så hvis man kunne det, så er de nok ikke førstemann på listen[8D], men ja, like Jan Thomas jeg, og tror de to kan bli like gode foreldre som hvilke som helst andre[:)] Så jah, koffor ikke[8D][:D]

nei, men det er bare fordi jeg ikke liker at han er så ekkel-amerikansk! U SEE? Men de blir nok gode foreldre! [;)]

Nei, jeg ville heller hatt Røkke eller han skipsrederen med de tvillingdøttrene for de har mer penger[:D]

Hehe... NEI, jeg ville IKKE hatt Jan Thomas til far!!! Men kanskje Kristoffer - han er jo søt da[:D][:D][:D]! (men jeg ville ikke hatt Jan Thomas til mor heller - så da blir det kanskje litt vanskelig[8|][:-])

Nå kjenner jeg verken Jan Thomas eller mannen hans, men jeg regner med at hvis jeg satt bundet fast til en sprinkelseng døgnet rundt, hver dag, år inn og år ut, så hadde jeg vært glad for at noen ville ha meg, og var glad imeg, uansett hvordan dem var fremstilt i media..
Kan hende dem er kjempeflinke med barn, og det er ikke sikkert han er like "skrullete" på privaten..

ORIGINAL: gotherina

Så de skal ikke står fritt slik som oss heterofile vedr om de vil adoptere eller ei? (Ikke meningen å gå til "angrep" på deg personlig eller noe, men jeg kom bare til å tenke på det)

ORIGINAL: Årolilja

Nei, jeg ville heller hatt Røkke eller han skipsrederen med de tvillingdøttrene for de har mer penger[:D]

ja

ORIGINAL: hønepønemor

Så de skal ikke står fritt slik som oss heterofile vedr om de vil adoptere eller ei? (Ikke meningen å gå til "angrep" på deg personlig eller noe, men jeg kom bare til å tenke på det)

Jeg synes reglene for sdopsjon skulle vært mildere...og at de aom har lyst, og er i stand til det, homofil, gift, samboer eller singel, skulle hatt muligheten til å ta til seg et barn som ikke har det så godt...og det skulle vært mye lettere enn det er i dag..
(har ikke satt meg så veldig inn i reglene, vet ikke heeeeelt hvordan det fungerer, men vet det ikke er en enkel sak)

Har ingenting imot at Homofile får bli foreldre, men jeg ville ikke hatt de 2 som foreldre.

JA, det kunne jeg jammen ha tenkt meg [:D]

Herlige mennesker!!

Nei. Det ville jeg ikke. Nå blir jeg sikkert hengt, men jeg er glad jeg har en mor og en far. Men nå vet jeg ikke åssen det er å ha 2 pappaer da[:D]. Også liker jeg ikke jt[8D]
Men håper de får adoptert. De blir sikkert like flinke foreldre som de fleste andre. Lykke til til dem[:)]

Jeg synes reglene for sdopsjon skulle vært mildere...og at de aom har lyst, og er i stand til det, homofil, gift, samboer eller singel, skulle hatt muligheten til å ta til seg et barn som ikke har det så godt...og det skulle vært mye lettere enn det er i dag..
(har ikke satt meg så veldig inn i reglene, vet ikke heeeeelt hvordan det fungerer, men vet det ikke er en enkel sak)

Skjønner hva du mener, og er enig i det[:)], jeg bare mente utifra ta du sa at du håpte de ville adoptere, bare tenker at hvis de IKKE adopterer, så syns jeg de står på lik linje som oss heterofile til å kunne avgjøre det selv HVORDAN de vil ha barn, at på en måte selv om de er homofil, så kan det ikke forventes mer av dem enn av oss at de skal adoptere, eller at de gjør en bedre gjerning om de velger å adoptere..at det er opp til  dem, like mye som det er opp til oss.

ORIGINAL: Tøsa

det er vel noe med at de som blir adoptert bort (samt de som skal i fosterhjem) ofte har en traumatisk fortid og da trenger de en viss trygghet. er vel derfor det er så strengt, for de skal forsikre seg om at de får det bra...

Men vilkårene kan ofte diskuteres, selv om folk har en feit lommebok, god utdannelse og et svææært hus, så er det ikke sikkert de egner seg så mye bedre enn andre, vet ikke hvordan det er i dag, men man har aldri noen garantier uansett hvem man havner hos (snakker av erfaring) Så jeg er enig med Ghoterina om at det skulle vært litt enklere mht å få adoptere, penger er ikke alt, men hvor stort hjerterom man har og om man egner seg som omsorgsperson

Ja, det ville jeg.[:)] 

Back
Topp