ville du gjort det?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Om du skulle på hyttetur med noen i familien, og skulle hatt med ungene, ville du da latt være å dra om familiemedlemmet tok med seg en alkoholiker og 6 liter vin og flaske cognac på turen?
Eller ville du tatt sjansen?
Jeg= IKKE dratt
Er jo ikke sikkert de ville vært fulle hele tida, men jeg ser ikke poenget med å gamble med det.

Hva ville du gjort?[:)]

Nei, men det skulle ikke mye til før jeg hadde dratt hjem igjen..

Veldig skeptisk... Jeg vet med meg selv at jeg ikke orker fulle eller brisne folk. Og ihvertfall ikke en hel helg! [&:]
Så jeg tror ikke at jeg hadde dratt..

Ja,det kunne jeg gjort..
Min er såpass liten at han hadde sovet gjennom det,om det hadde skjedd på kveldstid...
På dagtid kan man unngå personen....Så godt det lar seg gjøre..

MEN,tenker også at det hadde ikke frista så veldig i grunn....
Oppvokst med en far som er alkoholiker så ...

Det spørs veldig på personen som er alkoholiker...i grunn..hva jeg ville valgt..

Jeg har vokst opp i en familie som har kunnet ta meg seg dette på en hyttetur uten noe problemer.Aklohol har aldri blitt brukt på noe måte som jeg reagerte på som liten i hvertfall. Blir av den grunn litt vanskelig for meg å dømme i en sånn sitasjon.Kommer ann på folkene...

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Om du skulle på hyttetur med noen i familien, og skulle hatt med ungene, ville du da latt være å dra om familiemedlemmet tok med seg en alkoholiker og 6 liter vin og flaske cognac på turen?
Eller ville du tatt sjansen?
Jeg= IKKE dratt
Er jo ikke sikkert de ville vært fulle hele tida, men jeg ser ikke poenget med å gamble med det.

Hva ville du gjort?[:)]

Jeg er enig med deg. En ting er at de har med alkohol, det kan man tåle at noen koser seg litt med etter barnas leggetid, spesielt hvis barna er så små at de ikke oppfatter noe av det. Men i og med at du skriver 6 liter vin og at en alkoholiker (!) skal være med, hadde jeg nok blitt hjemme.

Jeg hadde nok blitt hjemme[:)]
Det er helt greit å kose seg med et glass vin. Men har man med alkoholikre på tur, bør alkoholen bli igjen hjemme. Det lover ikke godt for hyttefreden

Back
Topp