Ville du gitt barnet ditt sovemedisin?

Nei
 
Nei i utgangspunktet ikke, men skjønner at noen (veldig få) kan måtte ty til det om ingenting annet fungerer.
 
Nei, ikke om det var en medisinsk grunn til det:/


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014
 
Min får det.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
nei!
da skulle det vært en veldig god medisinsk årsak til det sånn at det var til det beste for barnet.
 
Nei, men spør meg igjen en måned etter fødsel;) dette er førstemann, så aner ikke hva vi begir oss inn på!
 
Min lillebror fikk det, uten problem :) Det er ikke skadelig for barnet (I alle fall ikke ifølge nyere forskning som jeg lærte om for få mnd sider på skolen) og det funket veldig effektivt på han. To-tre netter med litt på smokken og vips var han inni en helt ny og fin døgnrytme uten våkenetter ;)
 
I utgangspunktet nei, men om det var tungtveiende medisinske årsaker til at det skulle være nødvendig, så hadde saken vært en annen kanskje.


2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3
 
nei, men om ungen hadde hatt søvn problemer, altså ikke klarte og sove, så kunne jeg gitt alergitabletter
 
Vanskelig å svare når man ikke har vært i en situasjon hvor d kan ha vært et alternativ. Har hatt ei soveglad jente fra dag 1.
 
Helt enig med de andre her med at det må være en god medesinsk grunn for å gi sovemedesin, kan ikkje tenke tanken på å gi det til ungen min. Om dattera mi får soveproblemer seinere så ville jeg nok heller være våken med hu og hjulpet hu på andre måter lenge før det ble snakk om noen sovemedesin. :) Men har ikke vært i situasjonen heldigvis så hvem vet.
 
Back
Topp