ville du gått å badet alene med 2 unger? Det gikk strålende..

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
synes det er litt skummelt[8D] men mannen måtte plutselig på jobb[:'(][:'(][:'(] og ungene er allerede informert om bading

[hr]kan oppdatere dere!! Det var faktastisk gøy nesten gøyere enn når mannen er med for nå fikk begge ungene beskjed at nå måtte de være i der mammaen var, så da godtok de det koste oss i 2 timer!!

kan virkelig anbefales. Og dere som bor i Bergen, var fantisk veeeldig lite folk der i dag, sånn akkurat passe!!! mye bedre enn lørdag og søndag!!

Nå blir det pizza på oss

nei det tror jeg ikke.

Kommer ann på alder, men er det dine så nei.. ikke i noe svømmehall[&:]

Jeg hadde ikke det med mine 2 unger, men jeg kunne lett tatt med meg min 4åring og bestekameraten hennes på 4år uten problem [:)]

Avhengig av alderen selvsagt, men ikke med to små barn.

ORIGINAL: DenicaD

nei det tror jeg ikke.

hvorfor ikke? en på 2,5 og en på 5 år.. begge har svømmeringer og badering,.. jeg er veldig usikker selv altså[8D]

ORIGINAL: merete_80

'

mine er 5 år og 2.5 nesten

Jeg skal gjøre det i påska, så JA.. Mine er på alder med dine [;)]

ORIGINAL: Lissyjane

Crap at det var så sent da, ellers så kunne jeg ha blitt med[:D] Kan hende ungene dine ikke liker meg, men jeg kan i hvertfall forhindre at de drukner[:-]

haha... regner med jeg har kontroll.. og de har vel badevakter på vannkanten[;)]

ORIGINAL: * supermeg*

'

mine er 5 år og 2.5 nesten

Ja, og for meg er de for små til at jeg ville tatt dem med i svømmehallen alene.

hehe, noen mener mine er for små, noen mener de er stor nok.. jepp jepp

Sånn er det vel alltid her inne [8D]

Ja med den alderen du har på dine hadde jeg gjort det.

Jeg går alene på vannkanten med mine, de er 4 og 2,5 år. Går helt fint [:)]

nei det tror jeg ikke.

hvorfor ikke? en på 2,5 og en på 5 år.. begge har svømmeringer og badering,.. jeg er veldig usikker selv altså[8D]

jeg har nok litt vannskrekk.[&o]

5åringen her kan svømme med svømmeringer og slikt, men 2åringen er klamret på meg. Jeg hadde ikke turt.[:)] Og forrige gang jeg var i badeland med bare 4åring så tok det helt av.. ungen ble plutselig "vannmann" og hoppet fra kantene og løp opp i rusjene alene, med meg slitende etter, (type: "du kan ikke fange meg"-lek") var såvidt jeg rakk å følge med. (slit!) ved vann er den siste plassen jeg vil miste en unge[:D]

jeg ville ha dratt med 4åringen og 2åringen min ja.... 4åringen klarer seg selv i bassenget, svømmer med armringer og sånn så det hadde ikke vært no problem her iallefall...

ORIGINAL: *sdh*

da stoler jeg på at jeg også klarer det[:)][:)][:)]

5åringen her kan svømme med svømmeringer og slikt, men 2åringen er klamret på meg. Jeg hadde ikke turt.[:)] Og forrige gang jeg var i badeland med bare 4åring så tok det helt av.. ungen ble plutselig "vannmann" og hoppet fra kantene og løp opp i rusjene alene, med meg slitende etter, (type: "du kan ikke fange meg"-lek") var såvidt jeg rakk å følge med. (slit!) ved vann er den siste plassen jeg vil miste en unge[:D]

Trenger ikke å ha vannskrekk for å ikke ville gjort det.

ORIGINAL: *sdh*

da stoler jeg på at jeg også klarer det[:)][:)][:)]

Hvis du kan gå langs vannkanten, så har du jo mye mer kontroll enn om du må bade med dem. Jeg antok bare at den yngste ville hatt mamma med i bassenget.

Trenger ikke å ha vannskrekk for å ikke ville gjort det.

hvorfor ville du ikke gjort det da? mine unger er ganske så rolige, så tviler ikke på det.. mer at jeg kanskje synes det er kjedelig[8D]

Back
Topp