Ville du fortalt det?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Hvis du fikk vite av en venninne at typen til venninna di roter med en annen venninne av deg?

Fikk høre det i går, så jeg sa til han at jeg vet det og at jeg forventer av han at dama hans får vite det....

Ville du ringt henne å sagt det?

Jeg kommer til å si det hvis han ikke gjør det.. Selv om jeg kjenner at jeg gruer meg så jævlig... De har vært sammen i 12 år eller noe sånt... :( Ble så forbanna på han!! aaaarrrrrg!!

Jeg ville snakket med han først, og sagt at jeg sier det hvis ikke du gjør det. Min venninne fortjener bedre, så du skal få sjansen til å si det selv.

Ja det ville jeg sagt... Hadde selv satt pris på å få vite det om det var meg....

Jeg ville antakelig gitt ham sjansen til å si det selv, men hvis ikke hadde jeg sagt det. 

toneany skrev:
Jeg ville antakelig gitt ham sjansen til å si det selv, men hvis ikke hadde jeg sagt det. 

Har sendt han en melding å sagt at han må si det så jeg slipper jeg...
Off hun kommer til å bli så lei seg... :( Dumme dumme mannen!! DUMME!!!

¤Woolfmother¤ skrev:
Har sendt han en melding å sagt at han må si det så jeg slipper jeg...
Off hun kommer til å bli så lei seg... :( Dumme dumme mannen!! DUMME!!!

Får vi høre hva han svarer? Hilsen nysgjerrigper:P

IsThaBeth skrev:
Nei, det hadde jeg ikke fortalt

Ville ikke du ha visst det om mannen din hadde et forhold på si?

Du ender jo opp med å "svike" en veninne uansett hva du gjør, misunner deg ikke den situasjonen.

AnaBanana skrev:
Du ender jo opp med å "svike" en veninne uansett hva du gjør, misunner deg ikke den situasjonen.

jeg ville på ingen måte havne i denne situasjonen! Hva i all verden var vitsen med å fortelle meg dette da!?!!

Hadde gitt han en tidsfrist for å fortelle henne det. Hadde han ikke gjort det da hadde jeg sagt det, ja.

Ville heller, misforstå meg rett her, at hun skulle fått vite det av meg (helst han da) enn at hun skulle fått vite det av andre eller på byen og i tillegg fått vite at jeg visste noe uten å sagt i fra.
Det var sånn jeg skulle ønske saken  var i et av mine andre forhold.. Men alle visste noe og ingen sa noe til meg :( 

Ja, ville sagt det. Hadde håpet at han ville fortalt det selv, slik at jeg hadde sluppet. Men du er nødt å si noe, hadde aldri tilgitt det hvis venninnene mine visste om noe sånt uten å fortelle meg det bare fordi det er ubehagelig. 

Jeg hadde gitt han en sjanse til å si det, hvis han ikke gjør det så hadde jeg tatt saken i egne hender. Jeg hadde nok startet samtalen med noe slikt; "jeg hadde virkelig håpet på å slippe å gjøre dette, men hadde jeg vært i dine sko så ville jeg likt å vite det.... "

Jeg ville gitt han en liten sjanse til å fortelle det selv! Dersom han ikke gjorde det, hadde jeg uten tvil fortalt henne det!

For en drittsekk!!!

¤Woolfmother¤ skrev:

IsThaBeth skrev:
Nei, det hadde jeg ikke fortalt

Ville ikke du ha visst det om mannen din hadde et forhold på si?

Nei, hvis det var et forbigående blaff av et engangstilfelle, hadde jeg foretrukket å ikke noen gang fått vite det. 

Nei. Det KAN jo være løgn? Og det at en person utenfra kommer og sier noe sånt, gjør bare vondt verre... 

Dessuten når det er snakk om så langvarige forhold synes jeg man skal holde nesa si unna ting man ikke har noe med... 

Labambie skrev:
Nei. Det KAN jo være løgn? Og det at en person utenfra kommer og sier noe sånt, gjør bare vondt verre... 

Dessuten når det er snakk om så langvarige forhold synes jeg man skal holde nesa si unna ting man ikke har noe med... 

At det er snakk om et så langvarig forhold gjør det vel egentlig bare verre, og er vel ingen grunn til at den bedradde (antagligvis) ikke burde få vite?!

Jeg hadde hvertfall følt meg lurt og gått bak ryggen til x 2 om jeg hadde fått vite at andre visste hva som foregikk og ikke ga beskjed! Spesielt om det er snakk om venninner!  

De som roter har rota en stund. Jeg spurte han rett ut og han bekreftet det.
Hadde min kjæreste hatt et forhold på si, og en av mine venninner visste det ville jeg blitt fryyyyktelig skuffa om jeg ikke hadde fått vite det...
Men, jeg håper han forteller det slik at jeg slipper!

Back
Topp