Ville du brydd deg? Om slekt langt ute

*naftaline*

Forelsket i forumet
Om du møtte en mann, og begge er litt interessert, og dette ser ut til å kunne bli noe... Så finner du ut at du og moren hans er tremenninger! Ville du ha brydd deg om det? Eller er det for langt ute til at det har noe å si?

Litt vanskelig å sette seg inn i den situasjonen. Men er det ikke sånn at fetter & kusine har lov til å gifte seg? Dette er hvertfall vanlig i bl.a. muslimske land vet jeg, så når det er 3/4-menning skulle det vel være langt nok ute. [;)]

Tror jeg hadde bekymret meg mer for hva familie ville si..

Det gjelder ikke meg, men ei venninne. Hun vet ikke om hun vil gå noe videre med han her, fordi hun selv føler at de er "i slekt".

Hva ville du sagt om du hørte om noen i et sånt forhold da?

ORIGINAL: *naftaline*

Det gjelder ikke meg, men ei venninne. Hun vet ikke om hun vil gå noe videre med han her, fordi hun selv føler at de er "i slekt".

Hva ville du sagt om du hørte om noen i et sånt forhold da?

vel jeg har svæææær slekt... men har ett par som er dobble 3 menninger.. altså tremenninger gjennom både mor og far slekta å de er sammen.. ser ikke noe rart på de av den grun[8|][8|]

ORIGINAL: mirakelmagen

ORIGINAL: tullemor_86

nei det hadde jeg ikke brydd meg om[:)]

ikke jeg heller [:)]

jeg hadde brydd meg ja[8D]

Jeg hadde ikke gått videre med det forholdet.
Jeg synes det er veldig sært.

Det har da ingenting å si?
De sier jo at dna messig så har det ingenting å si om tremenninger parer seg heller[8D]

så din venninne og "svigermoren" er tremenninger..dvs at kjæresten hennes og deres fremtidige barn er firmenninger faktisk. Det vil si at han er pappa til barnet deres OG firmenning samtidig.
Spessielt.

Back
Topp