Ville drømmer!

Angelstorm

Blir kjent med forumet
Hadde den villeste drømmen inatt! Jeg drømte at jeg gikk på do, og da fant jeg blod på papiret! Jeg fikk helt panikk, ringte legevakten men di ville ikke gjøre noe med det. En bekjent av mg i drømmen visste om en privat lege som tok på seg slike oppdrag, så vi fikset en time der. Da jeg kom dit la jeg meg på benken og forventet en underlivsundersøkelse, men den gang ei da han mente det ikke var godt nok. Han begynte å fikle i navlen min og drog ut navlesnoren, drog å drog til en liten baby kom ut! Hjertet slo og alt var bra, fikk tilogmed kjenne hjertet selv! Men babyen kunne ikke være ute for lenge sa han, så dyttet han babyen inn igjen!
Når babyen var trygt tilbake i magen våknet jeg.

Noen andre som har ville og sære drømmer for tiden??
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe! Jeg drømmer også helt villt!! Jeg drømte at Jordmor hadde sluttet med urinprøve i vanlig glass, nå ville ho heller stikke en forferdelig stor sprøyte gjennom navlen og ned i blæra.. Normalt.. :p

Jeg har ganske syke drømmer når jeg først drømmer. Drømmer sjeldent. Men når de er der, så er de helt ville. Slik har det vært hele livet mitt. Er også født luciddrømmer, så det er vertfall bra.

Back
Topp