Ville dere..

sengepolka

Elsker forumet
.. ringt klinikken deres om dere hadde fått hetetokter under sprayperioden?? [8|][8|]
Jeg fikk "melk/veske" i den ene puppen i februar og det har jeg fortsatt og noen hinsidige hetetokter innimellom..
Men jeg merker ikke noe bivirkninger av sprayen ellers.

Ville dere ringt klinikken og sagt noe om dette??
Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre.. er jo ellers i fin form... er bare de tingene her som ikke har vært tidligere.

Hetetokter er en velkjent bivirkning. Man blir jo satt i en kunstig overgangsalder og da kan mye skje [;)] Du skal jo ta blodprøve før du begynner på sprøyte og da sjekker de jo om du er orntlig nedregulert. Så alt er nok under kontroll [:D]

ORIGINAL: fano

Hetetokter er en velkjent bivirkning. Man blir jo satt i en kunstig overgangsalder og da kan mye skje [;)] Du skal jo ta blodprøve før du begynner på sprøyte og da sjekker de jo om du er orntlig nedregulert. Så alt er nok under kontroll [:D]

Sign. denne. Men skjønner at du blir litt usikker[;)]

signere de andre jentene[;)][;)]jeg har aldri tatt blodprøver før sprøytestart[8|][8|]er det vanelig?[8|][8|]

ORIGINAL: ingentingjør

Jeg ville blitt mer overrasket dersom du IKKE hadde hetetokter...[;)]

Hehe.. Jeg hadde IKKE hetetokter..[:D] Så er absolutt mulig, utrolig gla eg slapp unna den bivirkningen også.. [:D]

Jeg har heller ikke tatt blodprøve før sprøytestart.. Varierer fra klinikk til klinikk tror jeg..

Hetetokter er nok dessverre helt vanlig[:'(] Jeg tok heller ikke blodprøver før sprøytestert[:)] Alt er nok i rute skal du se[:)]

Kanskje det bare er riksen som kjører blodprøve da. Har fått ark denne gangen også somjeg skal ta på mitt legesenter samme dag jeg begynner på sprøyter. Jeg har vært veldig heldig med og slippe unna alle bivirkninger (bank i bordet) håper jeg slipper denne gangen også [:D]

Hehe.. jeg svinser litt rundt med de hetetoktenen mine, men tror faktisk ikke de kommer av sprayen. Fikk beskjed om å komme til legen førstkommende mandag, har visst for høyt blodsukker og jeg tror heller det er det hetetoktene kommer av... hehe [:)][:)][:)] men er jo skikkelig slitsomt med disse hetegreiene, kaster av meg dyna som en gal om natta og samboer får ikke ligge helt inntil meg, da får jeg klaus... hahaha.. ikke enkelt dette her [:D][:D][:D][:D][:D] 8er veldig glad det ikke er 30 grader ute nå)

Jeg har heller ikke fått beskjed om å ta noe blodprøve før sprøyte... her skal det bare kjøres på..

Back
Topp