Ville dere valgt denne?

Syns den var fin, men syns rotting møbler er finere. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det synes jeg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Synes den så flott ut, jeg:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Ja det er de nok. Klarer ikke helt å se forskjell jeg :p

Men de er sikkert dyrere og?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
De er vel litt finere generelt og kanskje mer slite sterke.

Hmm det vet jeg ikke. Kanskje litt. Vi har ifra byggmaker og er veldig fornøyde og tror vi betalte ikke så mye for det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg blir nok å kjøpe den der :)
 
syns den virker veldig fin :)


Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Vi har sånn ned to stoler, en sofa og er bord, betalte ca ingenting på europris :) vårt har stått ute i det fantastisk fine været Bergen har hatt siden våren i fjor, og det er like fint (men bordplaten blir jo ganske Skitten ^^)
Har du sjekket europris om de har? Det er billigere og lettere å sette sammen enn IKEA!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Vi har sånn ned to stoler, en sofa og er bord, betalte ca ingenting på europris :) vårt har stått ute i det fantastisk fine været Bergen har hatt siden våren i fjor, og det er like fint (men bordplaten blir jo ganske Skitten ^^)
Har du sjekket europris om de har? Det er billigere og lettere å sette sammen enn IKEA!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Nei, har ikke sjekket europris. Det skal jeg gjøre ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Så absolutt bra ut :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
jeg vil anbefale deg å dra å se på den, erfaringen min med de settene jysk og europris solgte i fjor var at de var veldig trange liksom....
 
Vurderer å kjøpe billige rottinggruppe selv! Gidder ikke bruke så mye penger på det..
 
Var innom jysk i dag pga tilbud på en annen gruppe, men syns det var så skrøpelig og lite så vi droppa det. Europris pusses opp så åpner ikke før 10 april her, men husker de så mer stabil ut:)
 
Syntes den ser fin utjeg:)
 
Var innom jysk i dag pga tilbud på en annen gruppe, men syns det var så skrøpelig og lite så vi droppa det. Europris pusses opp så åpner ikke før 10 april her, men husker de så mer stabil ut:)
Denne modellen også?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Vi kjøpte en billig en på plantasjen i fjor da vi skulle selge gamle huset:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Back
Topp