Ville dere ringt til legen?

~Tusse~

Glad i forumet
Snuppa er skikkelig tett, spesielt om natta. Men hun er ikke sånn vanlig snørrete, det sitter liksom lenger inn. Lurer på om det kan være bihulene eller noe sånn. Hun har ikke feber. Er det dumt å ringe til legen fordi ungen er tett, eller ville dere gjort det?

eg ville ringt..ene min har hatt slim på lungene 2 ganger, men ikke feber og ikke snørr..tung pustet og surklete, hadde eg ikke ringt kunne d ha utviklet seg til lungebetennelse..
Gutten min fikk efedrin hostesaft og var frisk etter ca 1 uke[:)]

ORIGINAL: trudepude

Når det gjelder meg selv så er jeg sløv med å ringe/gå til legen.. Men når det gjelder baby ringer jeg heller an gang for mye altså!

Enig.

Dersom man stiller seg selv et spørsmål..."Bør jeg ringe legen, legevakten, dyrlegen..." Da ringer man selvfølgelig..Er jo derfor de er på jobb, for å hjelpe. Og det er mye bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..Tett nese, det kan være du blir tipset om å kjøpe noe på apoteket, sitte på badet med masse damp o.l i stedet for å ha 3 netter til med tett nese

I tillegg til å ringe legen ville jeg lagt noe under bena på hodeenden av senga, sånn at den blir litt tippa. Bruke bøker, treklosser e.l. om man ikke har sånne klosser som er laget for å bygge opp senga med. [;)]

Back
Topp