*BalleFlass*
Elsker forumet
jeg har kjent masse liv i en uke nå i magen, men ingenting i dag [:(] og jeg har hatt akkurat som kynnere i hele dag (ikke helt kynnere, men vet ikke hva ellers jeg skal beskrive det som)[:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sofie.
Ja.
Har du sukkerholdig rød saft, så drikk deg et stort glass.
Det ska sette liv i den lille. =sukkerkick.
Ved lite liv ska man kontakte lege når man ikke får kontakt ved å drikke saft,vann eller å dulte til den lille.
ORIGINAL: *BalleFlass*
jeg har kjent masse liv i en uke nå i magen, men ingenting i dag [:(] og jeg har hatt akkurat som kynnere i hele dag (ikke helt kynnere, men vet ikke hva ellers jeg skal beskrive det som)[:(]
ORIGINAL: Marlu
Det er vel ikke før uke 26-28 man skal kjenne liv hver dag...
Skjønner at du er bekymret altså, men det er helt normalt at hva du kjenner og ikke kjenner varierer litt såpass tidlig i svangerskapet...[:)]
Men for all del, ta en tlf, værste du kan få er at de sier de ikke kan hjelpe...
ORIGINAL: Marlu
Det er vel ikke før uke 26-28 man skal kjenne liv hver dag...
Skjønner at du er bekymret altså, men det er helt normalt at hva du kjenner og ikke kjenner varierer litt såpass tidlig i svangerskapet...[:)]
Men for all del, ta en tlf, værste du kan få er at de sier de ikke kan hjelpe...