Ville dere ringt føden for sjekk?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg har vært veeeldig øm i magen en døgn no, sånn at det er vondt og ubehagelig å bevege seg. Også har eg menssmerter som e ganske vonde innimellom ( ikke regelmessig). Har ikke hatt dette før i svangerskapet. Men no når eg har hatt direkte ubehag i magen et døgn. Ville dere ringt føden for en sjekk eller er det overdrevent?

Jeg er ikke av den typen som ringer før jeg er sikker på at det er noe, men du må føle på det selv. Er du usikker ringer du, da får du iallefall svar :)

Hvis du tenker på det ville jeg ringt :)

Har du ringt ?

Nei er fortsatt usikker . Synes det e vanskelig å formulerere det som plager meg å. Magen er så øm og vond. Og når jeg ligger meg på siden er det enda vondere, enkelte steder. Svake mensmurringer innimellom og generellt ubehag . Høres så klønete ut. :p kan jo være dette er normalt å? Men er det normalt at magen er meget øm og vond et døgn i strekk helt plutselig ?

Nei er fortsatt usikker . Synes det e vanskelig å formulerere det som plager meg å. Magen er så øm og vond. Og når jeg ligger meg på siden er det enda vondere, enkelte steder. Svake mensmurringer innimellom og generellt ubehag . Høres så klønete ut. :p kan jo være dette er normalt å? Men er det normalt at magen er meget øm og vond et døgn i strekk helt plutselig ?
Øm er nå en ting,men vond er noe annet. Ring hvertfall i morgen ig forhør deg om du fortsatt kjenner på det samme :-)

Er også veldig øm på magen. Både huden som strekkes og babyen tar stor plass. Blir mye spark på samme sted, desto ømmere. Ellers har jeg mye kynnere, håper det er modning!

Ringte og gikk for en sjekk. Det som var "problemet" Var at det var masse sammentrekninger , kynnere. Det er Fortsatt vondt : men var ingen åpning så ingen fødsel på gang foreløpig . Men legen sa jeg skulle ha lav terskel for å ringe opp igjen om det ble vondere, eller det kom blodig utfod. Fikk også sparketest som var bra. Og ultralyd. Baby hadde lagt seg i hodeleie :D (lagt i sete før) Angrer ikke for at eg dro opp. Hadde eg ikke dradd opp for sjekk, hadde jeg vært veldig bekymret akkurat no Pga smertene. Men no vet eg det ikke e farlig så kan sovne i natt uten uro i kroppen:) takk for svar dere som har skrevet over. *en gang for mye er bedre enn en gang for lite indeed*

Bra du ringte :) og fint at lille ligger rette veien :)

Back
Topp