Ville dere kjøpt det nå?

Hun sa det er fordi den har gått ut derfor var den billig ,hva mener du med barnesykdommer ?
Ting som ikke funker så godt, dårlige løsninger og/eller ting som ikke virker som de skal.
 
Jeg kjøpe vogn i uke 10 jeg! Fikk den for halv pris og slo til. Hvis du sparer på kvitteringer og ikke pakker den opp med det samme så får du jo lett byttet den inn igjen :) vi kjøpte på barnas hus, og der kan man bytte alt man har kjøpt helt fram til fødsel og få pengene tilbake (om ikke lengre også). En slags form for nyfødt garanti :)
 
Jeg kjøpte den brukt, men allikevel ikke brukt....betalte 1500 kr for den...kunne ikkenla den gå fra meg..,den er helt strøken...ser ikke brukt ut...sportsdelen er IKKE brukt :). Jeg er forresten 11 uker...
 
Jeg har hatt brio happy og likte den veldig godt. Merket ikke noe barnesykdommer, men kanskje det er forskjell fra årsmodell til årsmodell?
Er det mulig å ringe til andre butikker og høre om dem har andre farger?
 
-andre butikker hadde men da var det 30% rabatt på de andre butikkene og her jeg bor rabatten er på 50%
 
Må bare advare om at de fleste Briovognene vel har ganske kort vognbag, greit å tenke på kanskje siden disse barna blir født i august det er vinter når de passerer 6 mnd og man gjerne begynner å vokse ut av vognbagene.
Men man fryser jo ikke i sportsdelen heller altså,.. men jeg syns det er var gull så lenge bagdelen kunne brukes.
 
Tror hver og en må kjenne selv hva de vil og ønsker.

Selv synes jeg det er altfor tidlig å gjøre innkjøp. Jeg avventer alt til etter OUL. Det er viktig for meg å få vite at alt er ok da, før vi kan begynne å tenke på utstyr. Orker ikke sitte der med masse babysaker som bare vil minne meg om det som gikk galt (dersom vi skulle være så uheldige).
 
Jeg har ikke kjøpt noe som helst, ser ikke på noe engang :) Jeg kommer nok til å vente til magen blir veldig synlig før jeg foretar meg noe som helst. Måtte kjøpe meg flere tightser (ikke mammabukser!) forrige uke, da buksene mine er for trange :p
 
Nei det ble ikke det ;) har egentlig lyst på en emmaljunga city cross , så får vi se om det blir det :)
 
Gleder meg sånn til jeg skal kjøpe vogn :D
 
Jeg også :) Vi har en city cross vi skal bruke, men vil ha en ny (jogge)vogn, med tre hjul og håndbrems osv, det savnet jeg litt med nummer 1.. men går med city crossen også da.. han er ennå med på joggetur i den, bare ikke i så bratt og humpete terreng :)
 
Back
Topp