Ville dere ha??

lone2

Elsker forumet
Villet fikse noe på kroppen deres (hvis dere hadde hatt råd)? Og hva?

Jeg vil ha puppe løft[;)] Ikke silikon da, syntes de er store nok.

jeg stemte: nei, er fornøyd med kroppen min
men vet jo ikke om jeg forandrer mening om noen år

vet jo ikke hvordan jeg blir etterpå. men holder jeg meg litt så er jeg vel fornøyd

Ville ikke det før, men etter jeg fikk barn har jeg bestemt at det skal utføres mageplastikk på denne dama ja!!!

Konstant brunfarge hadde vært fint!;) Og sikkert puppeløft ETTER graviditeten (e) :)

Fornøyd foreløpig, men etter at jeg er ferdig med barn er jeg åpen for mageplastikk og evt puppefiksing hvis det trengs.. Kommer ikke til å slå meg til ro med hengebuk og tomme-lomme-pupper tror jeg.....

ORIGINAL: minimeogspire

Side: [1]

desidert ja! puppeløft med forming (silikon,anbefales ved puppeløft for ett naturlig resultat)

jeg brukte 80 c før jeg ble gravid 1.gang.-nå¨bruker jeg 85 d. de er store og tunge og dvaske.gruusom.

etter neste amme periode regner jeg med det bare er to vridde bukselommer igjen.

jeg er ikke en av de som tenker akk ja det er jo bare pupper.man skal kunne gå i normale klær og bikini uten og føle seg som en 50 åring. grrr. [:D]

Hmm.... kanskje jeg må fylle litt også da[;)]   Jeg skal få puppe fixing i 30års gave
Men det er 4 år til[:(] Men er vel kanskje greit å bli ferdig med å få barn først[:)]

Kunne vel egentlig også tengt meg litt fettsuging her og der ja...

Skremmende høyt ja asså[8|][:o]

Ja absolutt!

Skal trene meg ned ettter fødselen.
Så skal jeg få vekk overflødig hud (har masse strekk merker og det vil nok ikke trekke seg inn av seg selv)
Også ønsker jeg meg ett lite puppeløft.[:)]

Back
Topp