ville dere ha sett på???

lille assa 75

Forumet er livet
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156088

er ikke sikker hva jeg mener her.....det naturlige er jo å jakte....men da har jo dyrene en mulihet til å unslippe....

men så tenker jeg de dyrene som blir sluppet inn, ville jo ha blitt drept for det ,for de hadde vel blitt slaktet og så lempet inn.....de blir jo ikke drept slik som oksene i dyrefekting, for det er jeg helt i mot....

Så mitt spørsmål er : skal tigrene få det mest naturlig for seg...altså få jakte....og det blir dyreplagging for kuen /hønen ol....eller skal vi skåne dyrene og drepe de først og ikke la tigrene få gjøre det mest naturlige for dem????

ingen som har noen meninger.....?????

Jeg syns dyr skal få jakte og bruke sitt naturlige instinkt, men at dem skal lage en atraksjon av det for turister, har jeg lite til overs for. 

ORIGINAL: Storm

Jeg syns dyr skal få jakte og bruke sitt naturlige instinkt, men at dem skal lage en atraksjon av det for turister, har jeg lite til overs for. 
Sign

helt enig

ORIGINAL: B@ST

Man skal ikke tukle med naturen og dets gang mener jeg.
Å ha tigre sånn er dyreplaging i den forstand at det gjøres for turisme, man skal ikke utnytte dyr på noen måter.
Like ille som at man trener aper til å røyke og gjøre triks.
Dyr burde få leve sånn som de er ment, i det fri uten menneskers innblanding og pengegriskhet

Signerer!! Det at man lager en atraksjon av det i tilleg, viser bare hvor primitive og enkle vi mennesker egentlig er...Forferdelig...[:'(]

er enige med dere i det meste...[:)] det at det er blitt en atraksjon er jo horibelt....men hadde dere godtatt det om det BARE var for tigrenes skyld...altså at det ble gjort uten at noen såg på...??????

Er faktis for en del dyrehager/parker da mange driver forskning....og mange dyrehager er med i et alvsprogram på tvers av landegrenser, der de klarer å redde utryddnigs truende dyr....

ORIGINAL: ~LilleBlomsterAssa~

er enige med dere i det meste...[:)] det at det er blitt en atraksjon er jo horibelt....men hadde dere godtatt det om det BARE var for tigrenes skyld...altså at det ble gjort uten at noen såg på...??????

Er faktis for en del dyrehager/parker da mange driver forskning....og mange dyrehager er med i et alvsprogram på tvers av landegrenser, der de klarer å redde utryddnigs truende dyr....

Hadde ikke vi mennesker vært så gira på å komme inn på ville dyr og deres territorium (safari, jakt for å få tak i skinn, horn (nå snakker jeg ikke om dem som jakter på mat for å overleve) osv) så hadde det ikke vært så mange utrydningstrua arter. Mennesker har dessverre en stor trang til å vise overmakt i forhold til dyr, viser mangel på respekt osv, og det synes jeg er helt forferdelig.. jeg mener man skal ha respekt for liv uansett hvor stort eller "lite" det er..

Ja jeg ville ha sett paa.. Selv om det ikke er helt naturlig, siden dyrene ikke kan stikke av, faar tigrene hvertfall vedlikeholdt sine naturlige instinkter.. Hater aa se dyr innestengte i unaturlige forhold...

Signerer

Back
Topp