Ville dere ha dratt?

*LC*

Gift med forumet
Skal på Prince-konsert i morgen i oslo. Gledet smeg stort, men Merker jeg er litt skeptisk til å dra inn til oslo akkurat nå :(. Hva tenker dere, eller hva ville dere gjort?

Pleier jo aldri å være sikrere enn rett etter en sånn hendelse. Men det kommer jo an på om politiet klarerer området, konserter/utesteder ol er jo stengt idag, de var usikre på om det ble konserter imorgen.

Aner ikke hva jeg ville gjort..undersøke at konserten ikke blir avlyst, masse som er stengt og avlyst i dag pga alt som skjer så mulig det blir avlyst da..tør Prince å møte opp er det vel trygt

Politiet gikk ut og sa at folk måtte ta sine egne avgjørelser, men at de advarte folk mot å gå på konsertene som var satt opp i morgen.

Det var tidlig i dag.

I kveld sier Jens Stoltenberg hvor han skal osv, og jeg leser mellom linjene at politiet tror de har tatt den som er ansvarlig for alt. 

Om du skal dra eller ei er opp til deg og dine vurderinger, men se an hvilke nyheter vi får i løpet av natten og morgendagen og hvilke anbefalinger som kommer fra politiet.

Ja må jo selvsagt vurdere selv så klart, men merker at jeg er bekymret:(. Ikke så rart kanskje, etter å ha sett og hørt så mye grusomt i dag:(. Får vel se hva som kommer frem i løpet av natten og i morgen tidlig, før man bestemmer seg.

Aldri i verden om jeg hadde turt å dra, uansett om det var avlyst eller ikke :-S

Det er effekten av terror..

Back
Topp