Mamma te 3prinsessa
Glad i forumet
fredag var første gangen på lenge att jeg hadde energi til og rydde vaske OG støvsuge slik att det skal bli litt koslig til helga her hjemme . det er sambo som har gjort litt av dette tidligere. og jeg er litt trist i dag for i dag ser det ut som det har vært opptøyer her hjemme og . i gange har barna og sambo slengt i fra seg klær . på bade er det klær litt over alt på stua flyter det leker og noe klær over alt. å eneste sambo sier (på fredag) jasså du er frisk meldt nå det er no bra! FRISKMELDT??? nei langt i fra det er jeg så absolut ikke jeg kommer ALDRI til og bli så frisk att jeg rydder etter tre barn og samboer ! så nå har jeg samlet ALT som er rotet i løpet av helga i en STOR dunge midt på gulvet og det blir ikke jeg som tar den dungen. barna har vi sammen og da skal vi pinadø rydde etter de sammen og...han kunne ikke legge inn klærne til mini for han visste ikke hvilken skoff det skulle i !!! ja som mange har sagt før sambo kan være en dust så langt inni "¤%%Y&%""¤%/Y !!! det er kun jeg som rydder hun på snart 9 år skjønner ikke selv hva som er rot osv (er underutredning for adhd og den dama som driver med det unnskylder henne, hun må trenes opp til og forstå att hun må rydde sier de! )
dagens utblåsning!
dagens utblåsning!