Ville dere blitt skuffet?

Hvis du ikke har mye kontakt bæville jeg ikke brydd meg. Har selv ikke noe kontoene med familien min, men VAR FAKTISK VENN MED broren min, søstern min og kusine mi. Men ingen av dem gratulerte med Benedicte. Men allræe andre venner og mannens familie gratulerte.

Selvfølgelig Synes det er kjipt, men når man ikke snakker til vanlig kan man ikke forlange det heller ! Sånn tenker jeg.

ORIGINAL: Kizzapus

Ja jeg hadde blitt utrolig skuffet og lei meg[:(][:(]

Klem til deg[:)]

samme her

Tror jeg hadde skrevet melding som gikk litt mer sånn :"Her feiret vi 1-årsdag med kaker og ballonger. XXX var i storform hele dagen.", sånn at de ikke fikk "kjeft" men at de kanskje fikk litt dårlig samvittighet....

ORIGINAL: Lykkelig og spent

Huff.. Ja, jeg hadde også blitt både skuffet, sint, såret og lei meg.. [&o]

Sign.
God klem til deg og herlige gutten din [:)]

ORIGINAL: huzky

Tror jeg hadde skrevet melding som gikk litt mer sånn :"Her feiret vi 1-årsdag med kaker og ballonger. XXX var i storform hele dagen.", sånn at de ikke fikk "kjeft" men at de kanskje fikk litt dårlig samvittighet....

Ville jeg også gjort...

Ville blitt veldig skuffet og lei meg ja[:(]

Jeg skrev:
Hei. Ville bare si at sebastian hadde 1 års går... Vi feiret med kake som han fikk spise selv, ligger bilder på facebook hvis dere vil se..=)

Også fikk eg svar på mld. av min far: Er ikke flink å huske slikt, beklager. Gi han en klem fra meg.
Og min mor ringte, hun hadde helt glemt det og beklaget veldig.

Sååå.. Jaja. De har nå gitt lyd fra seg[:)]

[:o][&:] ja!!! Utrolig fint at foreldrene hans stiller opp for dere!! SYND med dine foreldre!! du er god du Crispy!

gleder oss til neste helg! og jeg til forening! UTEN BARN! [:D]

Eg og lykke!! Gleder meg masse til begge deler! =D

ORIGINAL: Kizzapus

Ja jeg hadde blitt utrolig skuffet og lei meg[:(][:(]

Klem til deg[:)]

jeg også men det hadde væet helt typsik mamma og pappa

Ja jeg hadde blitt kjempe lei meg. Vi feiret Trym noen dager før dagen hans, siden min familie har litt reise vei.
Så på dagen hans var det ingen som tok kontakt og gratulerete han.
De mente vel de var ferdig med å gratulere og feire.

Men enda værre.....her kom ikke pappan hjem for å feire sønnen sin heller.
Han dro på jobb før vi våknet, og kom hjem etter at lille hadde lagt seg [:(]
Godt han er for liten til å forstå enda[:@] Men jeg ble skuffet.

Ja (!!) uten tvil!
En ting er det om man har glemt det i forbifarten pga en stresset hverdag og sender melding eller ringer en dag eller to sent. Men det blir noe helt annet dersom man ikke hører noen ting!

Ja jeg hadde faktisk blitt sint! [:@] Man husker bursdagen til barnebarnet sitt! Fader heller....

ORIGINAL: crispy

Også fikk eg svar på mld. av min far: Er ikke flink å huske slikt, beklager. Gi han en klem fra meg.
Og min mor ringte, hun hadde helt glemt det og beklaget veldig.

Sååå.. Jaja. De har nå gitt lyd fra seg[:)]

Godt de stakk litt i begge!
Det er grusomt når en har det slik..
Godt Seb har så kjekke foreldre [:D]

Back
Topp