Ville dere blitt skuffet?

crispy

Elsker forumet
Først og fremst, ikke qoute meg...

Ville dere blitt skuffet om ikke familien deres husket at ungen deres hadde bursdag?
Kjenner jeg er ganske skuffet og hjalp ikke akkurat på følelsen jeg har om at de ikke bryr seg så mye om han..
Mammaen min har ikke ringt eller sendt melding det har heller ikke faren min (de er skilt). Bestevenninnen min har heller ikke ringt, men hun er i ammetåken, så jeg unnskylder henne.. hehe.
Sviges har selvfølgelig husket han! Det tvilte jeg aldri på, de er der for oss 100%[:)]

Jepp, kjenner til den. og det er skuffende.
Her har ikke snuppa faatt noe form for presang av noen av besteforeldrene, og ikke tantene/onklene heller.

Selv har jeh ikke faatt bursdags presang av foreldrene mine siden jeg var 17 [&:]

Jeg hadde blitt skikkelig skuffa. Det er en viktig dag for oss, så det at dine nærmeste ikke bryr seg om å sende en mld engang syns jeg er respektløst. Ammetåka el ei, det er noe som heter kalender på tlf og de huskelappene der hjelper folk å huske.

du har all rett til å bli skuffa[&:] sender deg en god klem[:D]

Rød sol: virker ikke som at det er så veldig sårt at vi bor her. Når vi er i bergen så tar hun ikke mest kontakt liksom. Og hun har besøk meg 2 ganger siden jeg flyttet i begynnelsen av 2008. Hun sa hun ikke kom i bursdagen (forventet ikke at de skulle komme heller, det er jo langt) men da sa hun at hun ikke orket å dra så langt for bare det.

Men skal ikke klage, mange som har gratulert han.. Bare litt skuffet over at de ikke husket det[:)] Familien vil man jo så gjerne at skal involvere seg.. [:)]

ja. Ville blitt kjempe skuffa og utrolig såret [:(]

Godt det ikke er bare meg! godt å høre at dere ville reagert på samme måte[:)]

Ville dere sagt noe eller bare ventet å sett om de kom på det etterhvert?

Oh yes! VELDIG skuffet! [:(]
Hadde nok sendt de en mld i morgen og skrevet noe sånt som "til info ble barnebarnet ditt 1 år i går..."

ORIGINAL: MammaNina

Hadde nok sendt de en mld i morgen og skrevet noe sånt som "til info ble barnebarnet ditt 1 år i går..."

Tror eg skal gjøre det...

Helt ærlig, så hadde jeg ikke blitt skuffa altså, jeg hadde blitt skikkelig lei meg! [:o]

ORIGINAL: Mirus

Helt ærlig, så hadde jeg ikke blitt skuffa altså, jeg hadde blitt skikkelig lei meg! [:o]

Ja.. Kjenner på mange følelser egentlig.. Skuffet, lei meg, sint, irritert.
Men i bunn og grunn så følte eg at det var 50/50 sjans for at de husket det, så var forberedt på det liksom..

ORIGINAL: crispy

ORIGINAL: MammaNina

Tror eg skal gjøre det...

Det hadde jeg gjort ja... Og slengt på et "takk for gratulasjonen..."

Eh, JAAAA! Selvfølgelig hadde jeg blitt skuffet! Sender deg en god klem og håper de har en riiiimelig solid forklaring!

ORIGINAL: pinkscarf

du har all rett til å bli skuffa[&:] sender deg en god klem[:D]

signerer denne!

Selv forventer jeg ikke å høre fra familien på bursdagen til Martine.. siden vi har selskap med mannen sin familie idag, og med min familie neste helg..

Hadde uten tvil blitt veldig skuffa ja[:(]
Huff.. Snakk om å få følelsen av at ikke de bryr seg liksom[&:]

Hadde nok også blitt skuffet. Stor klem til dere[:)]

Jeg hadde blitt kjempeskuffet og veldig såret. Jeg hadde nok sendt de en litt spydig melding så de ville skjønt hvordan jeg følte det.

Svigermora mi bor 5 minutter unna oss og vi har ikke sett eller hørt noe fra henne på 3 år nå. Svigerfaren min bor 50 mil unna og jobber mye, men han ringer nesten aldri, har kun vært her en gang utenom barnedåpene siden han fikk sitt første barnebarn for over 3 år siden. På bursdagen til storesøster hørte vi ingenting. På bursdagen til lillesøster sendte han en melding og gratulerte storesøster med dagen. Ingen av oss får bursdagsgratulasjoner. Riktignok sender han penger til dem, han setter over et større beløp i desember som skal gå til jule- og bursdagsgaver til alle sammen, men jeg ser at dette er veldig sårt for mannen min da min mor (pappa døde for ca et år siden) er veldig engasjert i barnebarna sine.

Jeg har også en sønn på 12 år fra et tidligere forhold. Han har ALDRI fått gratulasjon på bursdagen av sin egen far engang, selv om vi bodde ca 8 minutter unna ham og de hadde en del kontakt.

Sender en trøsteklem til deg, jeg vet at slikt er veldig sårt, spesielt på barnas vegne

ORIGINAL: tuppemora

Jeg hadde blitt kjempeskuffet og veldig såret. Jeg hadde nok sendt de en litt spydig melding så de ville skjønt hvordan jeg følte det.

Svigermora mi bor 5 minutter unna oss og vi har ikke sett eller hørt noe fra henne på 3 år nå. Svigerfaren min bor 50 mil unna og jobber mye, men han ringer nesten aldri, har kun vært her en gang utenom barnedåpene siden han fikk sitt første barnebarn for over 3 år siden. På bursdagen til storesøster hørte vi ingenting. På bursdagen til lillesøster sendte han en melding og gratulerte storesøster med dagen. Ingen av oss får bursdagsgratulasjoner. Riktignok sender han penger til dem, han setter over et større beløp i desember som skal gå til jule- og bursdagsgaver til alle sammen, men jeg ser at dette er veldig sårt for mannen min da min mor (pappa døde for ca et år siden) er veldig engasjert i barnebarna sine.

Jeg har også en sønn på 12 år fra et tidligere forhold. Han har ALDRI fått gratulasjon på bursdagen av sin egen far engang, selv om vi bodde ca 8 minutter unna ham og de hadde en del kontakt.

Sender en trøsteklem til deg, jeg vet at slikt er veldig sårt, spesielt på barnas vegne

Uff ikke noe kjekt det der nei! Forstår ikke hvorfor de bryr seg så lite om familien sin? Jeg kunne aldri vært slik mot min lille familie..

Back
Topp