*~Trine~* Gift med forumet 30 Mai 2006 #1 takke for meg.. Var koselig å dele alt,så lenge det varte.. Takk for oppmuntringer og støtte. Mvh Trine
takke for meg.. Var koselig å dele alt,så lenge det varte.. Takk for oppmuntringer og støtte. Mvh Trine
tojenter Forumet er livet 30 Mai 2006 #4 Håper du kommer fort tilbake. Sender også en stor trøsteklem
pusi82 Gift med forumet 30 Mai 2006 #5 Stakkars, bedre lykke neste gang! Håper du kommer snart tilbake! Trøsteklem
Tulla84 Gift med forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19 30 Mai 2006 #6 Livet er noen ganger urettferdig dessverre.Ønsker at du snart kommer inn til oss igjen.Stor stor klem
Livet er noen ganger urettferdig dessverre.Ønsker at du snart kommer inn til oss igjen.Stor stor klem
T Tjolahopp Elsker forumet 30 Mai 2006 #7 oi... uff... vet aldri hva jeg skal si i slike situasjoner... syns dette var fælt!
A - Amy - Gift med forumet 30 Mai 2006 #8 ORIGINAL: Tiden flyr! Håper du snart er tilbake Signerer..[:(][:(]
youngatheart Flørter med forumet 30 Mai 2006 #9 Jeg føler med deg og håper snart på å se nicket ditt her inne igjen...kjempeklem til deg
L Love4two Forumet er livet 30 Mai 2006 #10 ORIGINAL: **Flash** oi... uff... vet aldri hva jeg skal si i slike situasjoner... syns dette var fælt! Signerer denne og ønsker deg lykke til neste gang
ORIGINAL: **Flash** oi... uff... vet aldri hva jeg skal si i slike situasjoner... syns dette var fælt! Signerer denne og ønsker deg lykke til neste gang
Grokka Elsker forumet 1 Jun 2006 #12 store trøste klemmer til deg!Det kommer flere sjanserHåper du kommer tilbake snart!
M monicabebe Forumet er livet 1 Jun 2006 #13 Sender deg en trøsteklem og håper at du snart er tilbake igjen!! Føler med deg! Klem, M
Mrs b Forumet er livet VIP 1 Jun 2006 #14 ORIGINAL: Tulla84 Livet er noen ganger urettferdig dessverre.Ønsker at du snart kommer inn til oss igjen.Stor stor klem signerer.
ORIGINAL: Tulla84 Livet er noen ganger urettferdig dessverre.Ønsker at du snart kommer inn til oss igjen.Stor stor klem signerer.
hpett Flørter med forumet 1 Jun 2006 #16 Huff da. det var trist, vært gjennom det jeg også. Lykke til videre. Trøste klem fra meg
MJ-Mamma Glad i forumet 1 Jun 2006 #17 ORIGINAL: Kamilah83 ORIGINAL: Tiden flyr! Håper du snart er tilbake Signerer..[:(][:(] Slenger meg på her jeg også... [:(]
ORIGINAL: Kamilah83 ORIGINAL: Tiden flyr! Håper du snart er tilbake Signerer..[:(][:(] Slenger meg på her jeg også... [:(]