Ville bare si hei

Marisma87

Betatt av forumet
Hallo alle sammen jeg er ei 32 år gammel dame fra vestlandet. Fra før har jeg en sønn på 7 og nå venter vi barn nr 2. Siden jeg har termin den 23 mars er jeg medlem siav menmars gruppen.Men sist var jeg graviditet var jeg 12 dager på overtid så tenkte å snike meg litt inn på denne terming gruppa også hvis babyen skulle komme i April.
 
Hei! Hyggelig å «hilse» på deg :) Selv er jeg gravid for første gang og synes alt dette er veldig spennende :D
 
Velkommen velkommen☺️ Jeg har termin et sted mellom 25 og 28 mars foreløpig! Men jeg gikk også over med sønnen min, og er helt sikker på at jeg gjør det igjen! Så holder meg til April❤️ Hadde termin 28. men sønnen også, og det var litt demotiverende å være så langt etter de andre i gruppa:facepalm::facepalm:
 
Velkommen velkommen☺️ Jeg har termin et sted mellom 25 og 28 mars foreløpig! Men jeg gikk også over med sønnen min, og er helt sikker på at jeg gjør det igjen! Så holder meg til April❤️ Hadde termin 28. men sønnen også, og det var litt demotiverende å være så langt etter de andre i gruppa:facepalm::facepalm:

Hei hei hyggelig å hilse på deg. Ja vi får bare vente å se hva som skjer. Er uansett ikke noe særlig å gå på overtid, en merker godt at en er lei da.
 
Jeg gikk 10 dager over med begge mine, så risikerer vel å føde i mai... Har termin 24/4:shifty:
 
Men hei og velkommen var poenget mitt da :hilarious::happy::Heartred
 
Det er bra å ha en fot innafor i flere leirer. Min baby skal nok ut i mars, hvis jeg klarer å holde den så lenge på innsiden. Men jeg orker ikke henge 1 mnd etter alle andre i hva som skjer i svangerskapet, så da blir jeg her inntil videre...
 
Det er bra å ha en fot innafor i flere leirer. Min baby skal nok ut i mars, hvis jeg klarer å holde den så lenge på innsiden. Men jeg orker ikke henge 1 mnd etter alle andre i hva som skjer i svangerskapet, så da blir jeg her inntil videre...

Hei! :) ser den, j har termin helt i slutten av mnd-en så j bør egentlig henge litt i mai gruppen:) men må ha keisersnitt så da blir d uansett april baby!
 
Hei hei! :happy:

36 år og fra Vestlandet her. Gravid med nr.2 og har en gutt på 12 år fra før.
Jeg fødte 6 uker for tidlig sist, så kan hende det blir et mars-barn denne gangen ;)
 
Hei!
Henger også i mars og aprilgruppa med termin 30.mars ❤️
 
Sikkert ikke så dumt, jeg fødte 8 dager på overtid sist :dead:
Uff, det høres så slitsomt ut å gå over termin. Vi fikk oss et ganske stort sjokk med rask fødsel iallefall 3 uker tidligere enn jeg hadde trodd sist...
 
Back
Topp