Ville bare høre...

to små englebarn

Forumet er livet
hva dere mente om denne saken:
Har ei veninne som venter liten i mai og hun har alt bestillt seg sydentur for seg og småen i slutten av juni/juli. Blletten kan ikke angres.
Hadde dere gjort det? Jeg mener.. man vet jo ikke om babyen er frisk eller trenger ekstra behandling når den blir født osv.. selv om man velger jo å tro det selvfølgelig.. 
Bare koselig å reise med de små synst jeg, men forhåndsbestillingen ville nok jeg ha venta litt med.. dere andre?

Man tror jo helst at barna sitt er frisk og raskt.. så jeg tror nok ikke jeg hadde latt være å bestille i frykt for at noe skulle skje.. .. men det er jo opp til enhver å en vil heldigvis..

tror nok jeg ville ventet litt...som du sier så vet en aldri....tror ikke jeg hadde reist så tidlig uansett....
det er jo ikke lenge etter fødselen heller og en vet jo ikke hvor fort en kommer seg etter fødselen...med førstemann var jeg dorlig flere mnd etter på...kunne ikke gå i butiken uten å bli sliten den første mnd...

ORIGINAL: l£n£

Eg hadde nok ikke dratt , synes de første månedene etter fødslen var rimelig kaos i seg selv, eg hadde problemer med ammig....

Samme her. fikk problemer med ammingen og måtte ned på sykehuset å få ammehjelp et par ganger.  Tenker på at det jo en annen bakterieflora der og en sånn liten tåler ikke så mye de første mnd. Ikke minst varmen.

[8|]Hadde nok ikke forhåndsbestilt tur så tidlig nei. Men ,på den annen side ,dro jo til syden da min eldste var nesten 8 uker gammel .Gikk kjempefint det[;)]. Varmt var det i Norge også ,og om du føler deg trygg på situasjonen går det jo helst bra da.
Men ville nok garantert reist til Spania ,eller et annet "sivilisert" sydens land[:)].

Helt enig med deg.. Jeg ville aldri gjort det

Ville nok ha venta med og bestilt billetter,ivertfall te ongen e et par mnd

Oi da det var tidelig ja,tøft gjort.....hmmm...ville nok ikke gjort det selv nei,ikke bare bare å reise på tur når de er så små[;)][:)]

vil bare legge til at hun er førstegangsfødende.. har ikke barn fra før og vet jo ikke av erfaring hva som kommer etterpå..

kan ikke folk bare gjøre som de vil da?
Det er jo helt opp til hver enkelt om man vil reise til syden når babyen er et par måneder eller ikke...

Bakteriekulturen er ingenting å bekymre seg for så lenge man ammer, da blir blir ikke barnet påvirket med mindre den som ammer blir skikkelig sjuk. Og i "syden" som er så sivilisert og overbefolket av kravstore skandinaviske turister tror ikke jeg det er noe problem.

Vi skal reise til Thailand når baby er 6 måneder, har ingen problemer med det.

ORIGINAL: Pijah

kan ikke folk bare gjøre som de vil da?
Det er jo helt opp til hver enkelt om man vil reise til syden når babyen er et par måneder eller ikke...

Bakteriekulturen er ingenting å bekymre seg for så lenge man ammer, da blir blir ikke barnet påvirket med mindre den som ammer blir skikkelig sjuk. Og i "syden" som er så sivilisert og overbefolket av kravstore skandinaviske turister tror ikke jeg det er noe problem.

Vi skal reise til Thailand når baby er 6 måneder, har ingen problemer med det.

Klart folk gjør som de vil. tro ikke min mening stopper henne akuratt. Spørsmålet mitt var bare hva andre syns om det..

Back
Topp