Ville bare fortelle

Hanna C

Gift med forumet
Heisann!

Ville bare fortelle at jeg kanskje ikke kommer til å være her inne så veldig mye framover. Jeg har det ikke så bra for tiden. Har endel angstanfall og er litt deprimert. Vet ikke helt hva det kommer av, men det er i hvert fall sånn nå.. Det er ganske kjipt, men jeg skal komme meg igjennom det, er ikke en person som graver meg ned.[:)] Jeg kommer nok til å titte innom innimellom, og jeg kommer sterkt tilbake! Må ha dere i nærheten vet dere[:)] Klem fra meg!

Huffda, vi er her hvis du trenger å få ut ting vettu. Ser hvertfall for min egen del at januarmammaene er god å ha når jeg har depresive perioder.

ORIGINAL: Trulte74

Huffda, vi er her hvis du trenger å få ut ting vettu. Ser hvertfall for min egen del at januarmammaene er god å ha når jeg har depresive perioder.

Signerer - håper du føler deg bedre snart, og at du kommer sterkt tilbake[:)] - Januar-klubben er ikke den samme uten deg, vet du[8|]

Tusen takk! Jeg titter nok innom, bare orker ikke å være så aktiv..

ORIGINAL: Hanna C

Tusen takk! Jeg titter nok innom, bare orker ikke å være så aktiv..

Det er jo helt greit, da - men vi vil gjerne ha deg tilbake når du er klar for det[:D]

Jeg kommer tilbake, vær du sikker, hehe[;)]

ORIGINAL: Hanna C

Jeg kommer tilbake, vær du sikker, hehe[;)]

BRA!! vi gleder oss![:D]

Hei vennen.
Det var ikke morro å høre. Skjønner litt hvordan du har det ang. depresjon for jeg hadde det selv for ikke mange mnder siden. Hvis du noen gang trenger meg så bare ring.
Klemmer

Huff, det er ikke noe særlig det der, skjønner at du vil trekke deg litt tilbake!!! Kom sterk tilbake når du føler deg ok!!!
Stor klem fra meg...

Uff dette var triste nyheter [:(] Men all ære til deg som er så ærlig å fortelle oss det!
Jeg ønsker deg masse god bedring fremover! Forstår godt at du ikke orker å være så aktiv når du har det sånn!
Velkommen tilbake når du måtte føle for det!

Uff da...stakkar deg. Håper du kommer deg kjapt på bena igjen, og tilbake til oss!!!
Det er ikke det samme uten deg vettu! [;)]

Var trist å høre Hanna!
Håper du blir fort bedre, kommer til å savne deg vet du!!
God bedringsklem!!!

Det var jo leit...Masse god bedring da!!![:)]
Du virker til å være en grei og real jente så detta kommer du igjennom!!![;)]
Mange god bedring klemmer fra meg...

ORIGINAL: Star83

Det var jo leit...Masse god bedring da!!![:)]
Du virker til å være en grei og real jente så detta kommer du igjennom!!![;)]
Mange god bedring klemmer fra meg...

Klem fra meg også[:)]

ORIGINAL: homma

ORIGINAL: snusken

Uff dette var triste nyheter [:(] Men all ære til deg som er så ærlig å fortelle oss det!
Jeg ønsker deg masse god bedring fremover! Forstår godt at du ikke orker å være så aktiv når du har det sånn!
Velkommen tilbake når du måtte føle for det!

Signerer denne jeg.
Gleder oss til å ha deg tilbake snart.Håper du snart får det bedre.

signerer begge.
Masse lykke til og vi er her når du vil snakke litt.
STOR KLEM

Back
Topp