Ville bare fortelle dere...

Linka

Gift med forumet
hvordan det går med Alexander.

Etter to uker med soya melk har vi rett og slett sluttet. Igår begynte jeg med nan2 igjen fordi Alexander har lissom ikke blitt noe bedre. Etter at han begynte på soyamelk har han hatt småvondt i magen, vært løs i magen og til å med gulpet mer enn vanlig. Og hosten har ikke blitt noe bedre.
Så nå orket vi ikke mer.

Idag er deg 2 med nan2 og han har ikke gulpet noe (annet en den ene gangen han spiste og rullet seg rundt 4 ganger i senga etterpå) og hosten er så og si borte. I går hostet han en gang på dagen (da han ble kjempesint over å ligge på magen) og en gang i natt, men da var det noen host så sov han videre.

Vet ikke hva jeg skal si, men håper at han har blitt kvitt det selv.

Just wanted u to know !!

Klemmer

Å. det var gode nyheter. Fortsatt god bedring til ham![:)]

Så bra at han er bedre Linka... Håper det blir sånn

God bedringsklem fra meg og Jonas

Det høres kjempe flott ut! [:D] Det er så deilig når ungene får det bedre. Vanskelig med barn som er syke.[:D]

Hadde jo vært superdeilig da visst det hadde gått over av seg selv!!
Håper virkelig det!![:D]

Er jo tydelig at soyamelk ikke har hjulpet, heller omvendt, så da er det vel ingen grunn
til å fortsette med de dyre greiene der!!

Håper han er blitt frisk igjen nå da!![:D]

Takk alle sammen.
Tror ikke at soyamelka hadde noe virkning nei, men det gjenstår å se. Hvis han formen hans blir værre må vi bare begynne igjen.
Klemmer

ORIGINAL: Linka

Etter to uker med soya melk har vi rett og slett sluttet. Igår begynte jeg med nan2 igjen fordi Alexander har lissom ikke blitt noe bedre. Etter at han begynte på soyamelk har han hatt småvondt i magen, vært løs i magen og til å med gulpet mer enn vanlig. Og hosten har ikke blitt noe bedre.
Så nå orket vi ikke mer.

Idag er deg 2 med nan2 og han har ikke gulpet noe (annet en den ene gangen han spiste og rullet seg rundt 4 ganger i senga etterpå) og hosten er så og si borte. I går hostet han en gang på dagen (da han ble kjempesint over å ligge på magen) og en gang i natt, men da var det noen host så sov han videre.

Just wanted u to know !!

Klemmer

HURRA!!

Da trenger han ikke det god-bedring-kortet
jeg har malt til han her?[;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: Linka

Så nå orket vi ikke mer.

Just wanted u to know !!

Klemmer

HURRA!!

Da trenger han ikke det god-bedring-kortet
jeg har malt til han her?[;)]

Selfølgelig vil vi ha det. Alltid kos med kort fra deg vennen !!
Klemmer

ok - her er det:

Så godt at det går bedre med han da.....og håpe at det fortsetter sånn, så
slipper dere den dyre melka!! [;)]

Back
Topp