Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Åå så spennende! Å du ligger helt likt som meg gjør du ikke? :D

De sier vel at hvis man har to av samme kjønn fra før er det større sjanse for å få samme igjen tror jeg.

Har du fått time til OUL enda?:happy:

Helt likt 13+3 i dag, fått OUL 19+1 så ikke så veldig lenge tid :)

Ja de sier så, hun jordmoren vi var til på TUL nevnte det også da vi var der :)
 
13 + 3 ♡

Tiden går sakte, men samtidig føles det ikke så lenge siden jeg sto der med positiv test.

Alt er så vidt jeg vet i skjønneste orden her.
Jeg var hos jordmor på onsdag og da fant hun hjertelyden til lille. Det er like fantastisk hver gang og for en betryggelse :Heartpink

Jeg har kjent noe som kan være den lille noen få ganger når jeg ligger heelt i ro i senga på kvelden. Men det kan like gjerne være noe annet og, jeg er ikke sikker. Gleder meg til det ikke er noen tvil. Mener å huske jeg var uti uke 13 sist gang når jeg først skjønte at det måtte være babyen jeg kjente, men nå ligger morkaken på fremsiden, så får belage meg på å måtte vente en stund til:shy:

Ellers er det ikke mye endring i formen min, jeg får i meg veldig lite. Hadde gått mer ned i vekt da jeg var hos jordmor på onsdag og hadde ketoner i urinen, så det ble væskebehandling på meg. Heeeldigvis får jeg administrere væsken selv hjemme i egen stue ettersom jeg er sykepleier og det er jeg så takknemlig for!
Å være innlagt er virkelig det verste jeg vet så det er jeg sjeleglad for å slippe.
Deilig å sitte i sofaen hjemme å se på TV med mannen, mens væsken drypper inn:angelic:

Har grått noen tårer idag fordi jentene måtte reise ned til besteforeldrene siden mannen jobber hele ettermiddagen/kvelden.. Syns det er så fælt at jeg ikke er i form til å ta meg av dem selv og må sende de bort. Prøver å ta meg sammen å si til meg selv at de koser seg veldig og har det nok mye hyggelige der enn hvis de skulle vært hjemme sammen med meg.. Gleder meg så enormt til å være meg selv igjen når dette er over, da skal jeg være verdens beste mamma for jentene og den kommende lille:D

Jeg har forresten fått time til ordinær ultralyd 18. Desember.
Siden mannen ikke får være med på den bestilte vi en privat ultralyd den 26. November :D Det er bare 13 dager til idag og da vil jeg være 15 + 2 så jeg regner med det er gode sjanser for å få se hvilket kjønn det er :woot: Vi er såå spent!

Mannen sier han ikke vet hvordan han lager gutter, så han er overbevist om at det er en liten jente til :dummy1:
Jeg kjenner veldig på at jeg faktisk ikke ønsker meg noe noe mer enn det andre denne gangen. Det hadde vært veldig stas med en gutt siden vi ikke har det, samtidig syns jeg det er såå fint å være mamma til de to skjønne jentene vi har så hvis det er jente nr 3 er det og veldig koselig:Heartpink
Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet over at jentene koser seg hos besteforeldrene :)
Og snart er du sikkert i god form igjen :) :)
Gleder meg også til å høre kjønnet dere får, her ble det jo jente-jente-gutt så mulig det blir det hos dere og :p
Ha en fin helg da og hyggelig med oppdatering fra deg :) :)
 
Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet over at jentene koser seg hos besteforeldrene :)
Og snart er du sikkert i god form igjen :) :)
Gleder meg også til å høre kjønnet dere får, her ble det jo jente-jente-gutt så mulig det blir det hos dere og :p
Ha en fin helg da og hyggelig med oppdatering fra deg :) :)

Har hentet jentene igjen nå, så det var fint å orke det. Fikk lest bok og sunget på senga før lillemor sloknet og jeg og store ser på film sammen nå:Heartpink

Ja, kanskje det! Blir så spennende å se:D
 
15 + 2



Idag var dagen for privat ultralyd
Jeg var hos jordmor igår og hørte en fin og tydelig hjertelyd så var ikke så bekymret før ultralyden idag.

Inni magehulen lå det en frisk og fin liten baby og koste seg ♡

22053F8D-195B-4A3E-AE19-3C8C6A9DC5D9.jpeg



Det var ingen tvil om at vi venter en liten lillebror♡

Veldig overraskende og gøy!
Blir nok en heldig liten prins med to omsorgsfulle storesøstre til å passe på seg.

Tenk at jeg er her allerede. Syns det er så uvirkelig. Har nok ikke helt sunket inn enda.

Håper veien videre går bra ♡

4036E0B3-2948-407F-A41C-339B4040D84C.jpeg
 
15 + 2
Idag var dagen for privat ultralyd
Jeg var hos jordmor igår og hørte en fin og tydelig hjertelyd så var ikke så bekymret før ultralyden idag.

Inni magehulen lå det en frisk og fin liten baby og koste seg ♡

Vis vedlegget 342007


Det var ingen tvil om at vi venter en liten lillebror♡

Veldig overraskende og gøy!
Blir nok en heldig liten prins med to omsorgsfulle storesøstre til å passe på seg.

Tenk at jeg er her allerede. Syns det er så uvirkelig. Har nok ikke helt sunket inn enda.

Håper veien videre går bra ♡

Vis vedlegget 342008

Åå, så herlig:Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Så fantastisk godt å høre at alt er fint og at det gikk fint i dag :) :)

Og gratulerer så masse med lillebror på vei etter 2 jenter først :) :) :) (blir jo samme som meg da) :)
Og så gøy at jeg hadde rett om at du fikk en lillebror :) :)
Klemmer :) :)
 
15 + 2
Idag var dagen for privat ultralyd
Jeg var hos jordmor igår og hørte en fin og tydelig hjertelyd så var ikke så bekymret før ultralyden idag.

Inni magehulen lå det en frisk og fin liten baby og koste seg ♡

Vis vedlegget 342007


Det var ingen tvil om at vi venter en liten lillebror♡

Veldig overraskende og gøy!
Blir nok en heldig liten prins med to omsorgsfulle storesøstre til å passe på seg.

Tenk at jeg er her allerede. Syns det er så uvirkelig. Har nok ikke helt sunket inn enda.

Håper veien videre går bra ♡

Vis vedlegget 342008

Så herlig at alt er bra med lillebror :Heartblue
 
15 + 2
Idag var dagen for privat ultralyd
Jeg var hos jordmor igår og hørte en fin og tydelig hjertelyd så var ikke så bekymret før ultralyden idag.

Inni magehulen lå det en frisk og fin liten baby og koste seg ♡

Vis vedlegget 342007


Det var ingen tvil om at vi venter en liten lillebror♡

Veldig overraskende og gøy!
Blir nok en heldig liten prins med to omsorgsfulle storesøstre til å passe på seg.

Tenk at jeg er her allerede. Syns det er så uvirkelig. Har nok ikke helt sunket inn enda.

Håper veien videre går bra ♡

Vis vedlegget 342008
Så fantastisk! Det var jo akkurat som vi planla! En frisk og fin lillebror :Heartblue Gratulerer så mye!
Hvordan er formen nå? Fortsatt like kvalm? :Heartred
 
Så gode nyheter! Gratulerer med lillebror i magen❤
 
Så fantastisk godt å høre at alt er fint og at det gikk fint i dag :) :)

Og gratulerer så masse med lillebror på vei etter 2 jenter først :) :) :) (blir jo samme som meg da) :)
Og så gøy at jeg hadde rett om at du fikk en lillebror :) :)
Klemmer :) :)

Ja, du hadde rett du:D
Blir spennende med en liten gutt denne gangen:dummy:
 
Så fantastisk! Det var jo akkurat som vi planla! En frisk og fin lillebror :Heartblue Gratulerer så mye!
Hvordan er formen nå? Fortsatt like kvalm? :Heartred

Haha, ja det ble som vi hadde tenkt :hilarious:
Veldig godt at han ser ut til å ha det bra der inne til tross for lite matinntak på meg og medisiner :wideyed:

Formen er mye det samme. Er helt nødt til å bruke Zofran, men så lenge jeg gjør det og tar det med ro går det gsnske greit nå heldigvis.
Med en gang jeg gjør for mye begynner jeg å kaste opp :meh:
Gjelder å ta det med ro og få i meg litt og litt så har jeg dager som ikke er så verst :Heartpink

Hvor langt har du kommet nå? Går det bra med deg og lille frøkna inni der?:dummy1:
 
Åååå, for en god nyhet :love7 Gratulerer så masse! Han ser veldig søt ut :woot: Godt å høre at alt gikk, og går, fint :Heartblue
Har jentene fått vite at de skal få en lillebror? Hva sa de? Kos dere masse, masse i helgen med de gode nyhetene :love017
 
Åååå, for en god nyhet :love7 Gratulerer så masse! Han ser veldig søt ut :woot: Godt å høre at alt gikk, og går, fint :Heartblue
Har jentene fått vite at de skal få en lillebror? Hva sa de? Kos dere masse, masse i helgen med de gode nyhetene :love017


Ja, de fikk denne gaveesken med dette oppi, og beskjed om at blått betydde gutt og rosa jente ♡

64A628C1-D3DE-4663-9BAD-604A11FE7C77.jpeg




Største frøkna ønsket seg mest lillebror siden hun har lillesøster fra før, og minstemor ønsket seg jente, så var litt spent på minstes reaksjon.
De måtte begge gjette før de åpnet og da gjettet de gutt begge to, så minstemor jublet først mest for å ha gjettet riktig:hilarious:

Men de ble veldig glade begge to :dummy:
 
Veldig godt å se at alt er bra!
Har du fått vite kjønn enda?:D
Husker ikke i farten :dummy::dummy1:

Ja, de fikk denne gaveesken med dette oppi, og beskjed om at blått betydde gutt og rosa jente ♡

Vis vedlegget 342074



Største frøkna ønsket seg mest lillebror siden hun har lillesøster fra før, og minstemor ønsket seg jente, så var litt spent på minstes reaksjon.
De måtte begge gjette før de åpnet og da gjettet de gutt begge to, så minstemor jublet først mest for å ha gjettet riktig:hilarious:

Men de ble veldig glade begge to :dummy:

Blir en lillebror her også :Heartblue

Hehe jentene dine har hatt samme tankegang som guttene mine, eldste ønsket seg en lillesøster siden han allerede har en lillebror, og minsten ønsket seg en lillebror :)
 
Back
Topp