Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Kanskke du og får måle hcg?:Heartpink

Fikk tilbud om det, men vi kom frem til at det sannsynligvis går bra siden jeg ikke blør mye, smertene har gitt seg og kvalmen har blitt mye verre de siste dagene. Er i grunn enig i det, og er ikke så bekymret lenger. Så vi ble enige om å se det ann noen dager og hvis blødningen tar seg opp så sender han heller en henvisning til TUL. Er fornøyd med hvordan det gikk :Heartpink
 
Fikk tilbud om det, men vi kom frem til at det sannsynligvis går bra siden jeg ikke blør mye, smertene har gitt seg og kvalmen har blitt mye verre de siste dagene. Er i grunn enig i det, og er ikke så bekymret lenger. Så vi ble enige om å se det ann noen dager og hvis blødningen tar seg opp så sender han heller en henvisning til TUL. Er fornøyd med hvordan det gikk :Heartpink

Så bra:Heartpink
 
6+6♡



Jeg var hos legen på fredag for å få nye kvalmestillende, hun ville henvise meg til sykehuset for at jeg skulle få bedre oppfølging i forhold til hyperemesisen og medisinering.
Hun sa i samme slengen at jeg kom til å få en ultralyd når jeg var der.

Idag ringte sykehuset og sa de hadde en avbestilling imorgen og spurte om jeg kunne komme da!

Ble så nervøs nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Er plutselig helt overbevist om at det ikke er liv inni der. Men må jo bare prøve å være positiv og ha troen.
Håper virkelig de tar ultralyd imorgen, hadde blitt godt å bare bli ferdig med det.


 
Last edited:
6+6♡

Jeg var hos legen på fredag for å få nye kvalmestillende, hun ville henvise meg til sykehuset for at jeg skulle få bedre oppfølging i forhold til hyperemesisen og medisinering.
Hun sa i samme slengen at jeg kom til å få en ultralyd når jeg var der.

Idag ringte sykehuset og sa de hadde en avbestilling imorgen og spurte om jeg kunne komme da!

Ble så nervøs nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Er plutselig helt overbevist om at det ikke er liv inni der. Men må jo bare prøve å være positiv og ha troen.
Håper virkelig de tar ultralyd imorgen, hadde blitt godt å bare bli ferdig med det.


SÅ spennende :) :) :) Også godt du får timen i morgen, da får du sikkert noen medisiner og slikt også håper jeg du får en UL (selvfølgelig kommer alt til å være fint på den også) er sikker på det er to i magehuset ditt, blir gøy å høre om det stemmer :p
 
Håper du får UL i morgen og får sett ett (eller to ;)) bankende hjerter, sikkert lettere å få slappet av om du ikke skal gå og være nervøs i tillegg :Heartpink
 
Lykke til idag! Håper du får ul!:happy:
 
Lykke til❤️ Har fulgt med en stund i kulissene og krysser fingrene for at du får ul i dag og at det er en sprellende liten reke i magen❤️
 
Så koselig med så mange lykkeønskninger:Heartpink

Jeg fikk UL og inni magen var det en minibaby med hjerte som dunket som bare det:Heartpink

Alt så fint ut! Er så lettet og glad:Heartpink

Har og fått både zofran og stemetil så nå håper jeg på bedre dager fremover.

Dårlig bilde, men må ha det med allikevel:Heartpink

7CC4B6FE-9F79-48B6-BB22-401315342199.jpeg
 
Last edited:
Så koselig med så mange lykkeønskninger:Heartpink

Jeg fikk UL og inni magen var det en minibaby med hjerte som dunket som bare det:Heartpink

Alt så fint ut! Er så lettet og glad:Heartpink

Har og fått både zofran og stemetil så nå håper jeg på bedre dager fremover.
Så godt å høre at alt står bra til :) :) Så var det 1 da, men det er absolutt helt supert :) :)
Håper medisinene hjelper for deg :) :) :)
 
Så herlig med bankende hjerte:Heartred Håper virkelig medisinen hjelper for deg nå!
 
Back
Topp