Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Altså, ble positiv test på meg også i ettermiddag :bag: Snakk om å være utålmodig her og :hilarious:
 
Haha! Er det mulig. Jaja, godt vi kan være utålmodige sammen:hilarious: Blir lenge å vente på testing nå da:singing: Hvordan så testen din ut idag? Får jeg se? :happy:
Teststreken ble synlig lenge før kontrollstreken denne gangen:eek: De to nederste bildene er den samme testen.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200524-172438.png
    Screenshot_20200524-172438.png
    81,4 KB · Visninger: 83
ELtestene kan ikke si noe om at egget har sluppet, det er det bare temping som kan gjøre :) EL-testene gir deg en indiksjon på at egget kan slippe i nærmeste fremtid :) Egget slippes vel 12-48 t etter testen har blitt negativ igjen sånn ca. Lykke til denne PP ❤️
Hei! Dette er sikkert blitt korrigert senere i dagboken her, men just in case så er eggløsning 12-48 timer (Vanligste er vel 24-36 timer) etter første positive test. Ikke etter testen blir negativ igjen. I utgangspunktet trenger man bare teste til første positive test :)
 
Teststreken ble synlig lenge før kontrollstreken denne gangen:eek: De to nederste bildene er den samme testen.

Spennende!
mine ser sånn ut til nå, så jeg er litt usikker på om de kommer til å bli sterkere eller svakere, men har ikke testet siden jeg sto opp nå, prøver å vente til ikveld :happy:

E5A362D2-401C-4F73-BCFC-01C00D9F02D6.png
 
Hei! Dette er sikkert blitt korrigert senere i dagboken her, men just in case så er eggløsning 12-48 timer (Vanligste er vel 24-36 timer) etter første positive test. Ikke etter testen blir negativ igjen. I utgangspunktet trenger man bare teste til første positive test :)


Ok:D
Gjelder det uansett hvor lenge man har positive tester da mest sannsynlig? Eller er det når testen er høyest?
For jeg har jo fått peak på premom, men jeg regner med at den endrer peak dersom testene mine fortsetter å bli enda høyere? når blir Isåfsll eggløsningen da?

865228D0-38E1-41A3-AB8B-F180AC69407C.png
 
Ok:D
Gjelder det uansett hvor lenge man har positive tester da mest sannsynlig? Eller er det når testen er høyest?
For jeg har jo fått peak på premom, men jeg regner med at den endrer peak dersom testene mine fortsetter å bli enda høyere? når blir Isåfsll eggløsningen da?

Ja, fra første positive test anslår man eggløsning ila de neste 12-48 timene uansett peak og uansett hvor lenge du har positive tester, men hvis du ønsker å anslå mer nøyaktig kan man fortsette å teste. Når du har nådd peak og testen blir svakere igjen kan man jo tenke seg til at egget har sluppet. Det er lettere å se for de som har lang LH-topp og positive tester over flere dager. Variasjon i konsentrasjonen på urinen kan føre til en del usikkerhet rundt styrke på tester så det beste er bare å gå ut ifra første positive test. For å fastslå eggløsning helt nøyaktig må man tempe.

De fleste regner seg 1 dpo første dagen med negative tester :)
 
Hei! Dette er sikkert blitt korrigert senere i dagboken her, men just in case så er eggløsning 12-48 timer (Vanligste er vel 24-36 timer) etter første positive test. Ikke etter testen blir negativ igjen. I utgangspunktet trenger man bare teste til første positive test :)
Okei, det stemmer ikke helt for meg som har hatt positive tester i nærmere 1,5 døgn og fikk bekreftet EL 3 døgn etter første positive test. :)
 
Okei, det stemmer ikke helt for meg som har hatt positive tester i nærmere 1,5 døgn og fikk bekreftet EL 3 døgn etter første positive test. :)

Er sikkert mange unntak og kropper som oppfører seg annerledes, men det er nå det som står i bruksanvisningen til alle EL-testene jeg har brukt :)
 
Se der ja! Da ligger vi likt - så gøy! :D
Teststreken ble synlig lenge før kontrollstreken denne gangen:eek: De to nederste bildene er den samme testen.


Hvordan ligger det an med deres tester? Min hadde steget enda mer nå, så spørs om ikke jeg blir en dag etter dere? Ved mindre den er negativ igjen imorgen. Eller ligger vi likt?

Er veldig glad for at den blir så sterk! Har hatt massse eggløsningsslim idag, som ikke kan taes feil av og. Hadde sex igår kveld rundt midnatt, og tenker å ta en ny runde nå så fort største jenta har sovnet skikkelig :angelic:

De to nederste er samme testen, bare med noen minutter mellomrom.

BF21770F-A5B1-4A77-B8B3-3B85D6D4B3A9.png
 
Hvordan ligger det an med deres tester? Min hadde steget enda mer nå, så spørs om ikke jeg blir en dag etter dere? Ved mindre den er negativ igjen imorgen. Eller ligger vi likt?

Er veldig glad for at den blir så sterk! Har hatt massse eggløsningsslim idag, som ikke kan taes feil av og. Hadde sex igår kveld rundt midnatt, og tenker å ta en ny runde nå så fort største jenta har sovnet skikkelig :angelic:

De to nederste er samme testen, bare med noen minutter mellomrom.

Vis vedlegget 327070
Wow, for en styrke på de testene! Her venter jeg på at småtrollene mine skal sovne sånn at jeg kan ta ny test. Begge sovnet i bilen på vei hjem fra hytten, så hvem vet når det blir? :shifty:
 
Wow!! Både din og Nuuni sin strek er skikkelig sterke!!! Det tror jeg er et skikkelig positivt tegn! Mener å ha lest om flere som har sterke streker den måneden det klaffer.

Jeg tok akkurat på utvannet urin og den er fortsatt positiv, så skal prøve å holde meg litt nå og teste så sent jeg kan.
 
Wow, for en styrke på de testene! Her venter jeg på at småtrollene mine skal sovne sånn at jeg kan ta ny test. Begge sovnet i bilen på vei hjem fra hytten, så hvem vet når det blir? :shifty:


Wow!! Både din og Nuuni sin strek er skikkelig sterke!!! Det tror jeg er et skikkelig positivt tegn! Mener å ha lest om flere som har sterke streker den måneden det klaffer.

Jeg tok akkurat på utvannet urin og den er fortsatt positiv, så skal prøve å holde meg litt nå og teste så sent jeg kan.

Ja, de ble plutselig voldsomt sterke :hilarious:
Men din var jo også veldig sterk Håperpånr3!! (teit man ikke kan tagge her).
Bra for meg at din fortsatt er positiv og, for da ligger vi jo veldig likt :Heartpink

Oppdater oss med hvordan din test blir da, Nuuni:happy:
 
Ja, de ble plutselig voldsomt sterke :hilarious:
Men din var jo også veldig sterk Håperpånr3!! (teit man ikke kan tagge her).
Bra for meg at din fortsatt er positiv og, for da ligger vi jo veldig likt :Heartpink

Oppdater oss med hvordan din test blir da, Nuuni:happy:

Jada, men jeg har alltid hatt sterk kontrollstrek, men tror det er teststreken som bør være sterk, sånn som hos dere :)
(Skulle også gjerne hatt taggefunksjon) :)
 
Ja, de ble plutselig voldsomt sterke :hilarious:
Men din var jo også veldig sterk Håperpånr3!! (teit man ikke kan tagge her).
Bra for meg at din fortsatt er positiv og, for da ligger vi jo veldig likt :Heartpink

Oppdater oss med hvordan din test blir da, Nuuni:happy:
Fortsatt positiv test her hos meg :D Siste test ryker i morgen tidlig!
 
Back
Topp