Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Ja, ser og på meg selv som mye bedre enn sist til nå ettersom jeg til en viss grad klarer å fungere fortsatt.
Var og mye inne for væskebehandling sist:shifty:
Har heldigvis en avtale med jordmor etc nå om at jeg kan få væskebehandling hjemme denne gangen hvis det trengs. Det er en lettelse å tenke på.
Er sykepleier så kan koble meg selv av og på også.

Skjønner godt du ser på det sånn, også får du kjenne på hva som blir det rette for deg å gjøre nå i forhold til enda tidligere UL og om det vil gjøre deg tryggere eller tvert imot :Heartpink
Ahhh så digg å kunne gjøre det selv hjemme :) Jeg har ikke egentlig lov å legge inn en veneflon, så kan ikke få gjøre det selv :p Men mulig om jeg drar og får den lagt inn at jeg kan få ta den av selv hjemme. Men satser først og fremst på at jeg ikke blir så dårlig denne gangen :p :p :p
Håper det og for deg så klart :) Krysser fingrene :)
 
5+0


Endelig kommet meg til 5+0 som skulle være en gledens dag og den første store milepælen.

Men jeg hadde litt brunlig utflod i trusa ista, så nå er jeg livredd og egentlig helt overbevist om at jeg sikkert kommer til å miste denne spiren og.
Tok på meg et bind i tilfelle. Har ikke turt å gå på do siden for å se om det er kommet mer. Var i 13-tiden jeg var på do.
Orker egentlig ikke tanken på dette her.. Men får bare ta tiden til hjelp å se hva som skjer.
Håper så inderlig dette ikke er begynnelsen på slutten..
 
5+0

Endelig kommet meg til 5+0 som skulle være en gledens dag og den første store milepælen.

Men jeg hadde litt brunlig utflod i trusa ista, så nå er jeg livredd og egentlig helt overbevist om at jeg sikkert kommer til å miste denne spiren og.
Tok på meg et bind i tilfelle. Har ikke turt å gå på do siden for å se om det er kommet mer. Var i 13-tiden jeg var på do.
Orker egentlig ikke tanken på dette her.. Men får bare ta tiden til hjelp å se hva som skjer.
Håper så inderlig dette ikke er begynnelsen på slutten..
Huff det var en kjedelig og lei oppdateringen :(
Men må jo si at jeg vet om fler som har spottet litt selvom alt har vært bra <3
 
Huff det er synd å høre om brun utflod (for selv om det ofte er helt uskyldig) Så er det nok skremmende og ekkelt å oppleve :( :(
Sender over alt som sendes kan for at dette bare er helt uskylidig :) :)
mange mange gode klemmer :) :) :)
 
5+1♡

Det kom ikke noe mer brunt utflod enn det lille jeg hadde i trusa og litt på papiret da jeg tørket meg igår.
Så nå er jeg optismisk igjen!
Tok en graviditetstest igår og som var enda litt sterkere og symptomene er så absolutt til stede.
Kvalmen er verre idag og jeg har fått en sykemelding i 2 uker.
Jeg målte hcg hos legen idag, og skal ta ny blodprøve på mandag.
Blir veldig spennende å få svar på det.

Hvis alt er bra der inne begynner hjertet til lille å slå idag ♡



• Positiv test 10 dpo ✔️
• Positiv digitaltest 1-2 uker 10 dpo ✔️
• Komme over ikm uten å blø (4+1) ✔️
• Positiv digitaltest 2-3 uker 4+1 (14 dpo) ✔️
• Komme over grensen for kjemisk 5+1 ✔️
 
Så godt å høre at alt er bra :) :) :) :) Hvordan er formen ellers i dag? Jeg med 5+6 har akkurat startet på 2 ukers sykemelding :(
Satser på å være tilbake på jobb etter det da :) :) :) Lenge leve optimismen :) :) :)
 
Så godt å høre at alt er bra :) :) :) :) Hvordan er formen ellers i dag? Jeg med 5+6 har akkurat startet på 2 ukers sykemelding :(
Satser på å være tilbake på jobb etter det da :) :) :) Lenge leve optimismen :) :) :)


Veldig, veldig godt at det ser bra ut til nå!
Formen er ganske ille idag.. Barna har sovet hos besteforeldre og mannen er bortreist så jeg kunne sove lenge idag, men våknet i 7 tiden av at jeg var så utrolig kvalm og lå og vred meg frem til jeg måtte reise til legen kl 10.
Men bedre nå, og har fått i meg litt mat som ikke har kommet opp igjen :happy:
Da har vi nettopp startet på 2 ukers sykemelding begge to da.
Hvordan er formen din nå? Kaster du opp mye?
Blir med på å beholde optimismen!! Hadde vært veldig fint å hvertfall klare å jobbe litt, for å holde på det sosiale og ikke gå helt i kjelleren..
 
Veldig, veldig godt at det ser bra ut til nå!
Formen er ganske ille idag.. Barna har sovet hos besteforeldre og mannen er bortreist så jeg kunne sove lenge idag, men våknet i 7 tiden av at jeg var så utrolig kvalm og lå og vred meg frem til jeg måtte reise til legen kl 10.
Men bedre nå, og har fått i meg litt mat som ikke har kommet opp igjen :happy:
Da har vi nettopp startet på 2 ukers sykemelding begge to da.
Hvordan er formen din nå? Kaster du opp mye?
Blir med på å beholde optimismen!! Hadde vært veldig fint å hvertfall klare å jobbe litt, for å holde på det sosiale og ikke gå helt i kjelleren..
Huff da :) Har kastet opp 3 ganger i dag, har en litt roligere stund akkurat nå. Men det tar seg nok opp. Hentet ut afipran da, men regner med jeg havner på zofran etterhvert. Er ikke ennå så ille som det kan bli :) :)
Ber og håper på at det ikke blir en ny runde meg HG o_Oo_O
Men dette barnet er så ønsket så får ta det som det kommer og bare være glad over graviditeten :) :)

Nå skal jeg prøve å få i meg en ristet brødskive (med ingenting på) :p :p
Også tror jeg det blir kort spagetti til middag (kun det) :p
Håper du og føler deg bedre veldig veldig snart :) :)
 
Huff da :) Har kastet opp 3 ganger i dag, har en litt roligere stund akkurat nå. Men det tar seg nok opp. Hentet ut afipran da, men regner med jeg havner på zofran etterhvert. Er ikke ennå så ille som det kan bli :) :)
Ber og håper på at det ikke blir en ny runde meg HG o_Oo_O
Men dette barnet er så ønsket så får ta det som det kommer og bare være glad over graviditeten :) :)

Nå skal jeg prøve å få i meg en ristet brødskive (med ingenting på) :p :p
Også tror jeg det blir kort spagetti til middag (kun det) :p
Håper du og føler deg bedre veldig veldig snart :) :)

Uff, det hørtest fælt ut..
Håper du og føler deg bedre snart. Sender deg masse styrkeklemmer :Heartpink
 
Uff, det hørtest fælt ut..
Håper du og føler deg bedre snart. Sender deg masse styrkeklemmer :Heartpink
Jeg sender like mange tilbake :) :) :) :) Altså, når vi kryssa fingrene for å bli gravid og det faktisk gikk :)
Så krysser vi faktisk og fingrene for max dårlig til uke 10!!!! det har jeg bestemt """" :p :p
 
Ble det 100% sykemelding? Har nesten ikke holdt på noe mat de siste to dagen så vurderer å spørre om en 50% sykemelding snart :depressed:
 
Ble det 100% sykemelding? Har nesten ikke holdt på noe mat de siste to dagen så vurderer å spørre om en 50% sykemelding snart :depressed:

uff, føler med deg. Jeg har måttet tatt en god del egenmeldingsdager før dette... ble 100% sykemeldt frem til 30. September ja.
Har jo hatt litt brunlig utflod og, og det kom jo etter en vakt på jobb hvor jeg nok pushet meg alt for hardt.. så har fått streng beskjed om å ta det veldig med ro nå:Heartpink
Få deg en sykemelding du og!!:Heartpink
 
uff, føler med deg. Jeg har måttet tatt en god del egenmeldingsdager før dette... ble 100% sykemeldt frem til 30. September ja.
Har jo hatt litt brunlig utflod og, og det kom jo etter en vakt på jobb hvor jeg nok pushet meg alt for hardt.. så har fått streng beskjed om å ta det veldig med ro nå:Heartpink
Få deg en sykemelding du og!!:Heartpink

Uff så kjedelig :Heartpink

Eneste grunnen til at jeg holder ut er jo at jeg har hjemmekontor og mulighet til fleksitid. Men sliter med å få timene mine likevel. Går jo ganske mye tid hver gang det kommer en skikkelig kvalmebølge med oppkast og hele pakka, vanskelig å konsentrere seg når man er konstant kvalm og. Ja planen er å ta kontakt med legen snart om det fortsetter sånn.

Håper du føler deg bedre med litt ro og hvile :Heartpink
 
Jeg sjekket dagboken din rett før jeg sovnet i dag (ja, jeg sover midt på dagen hver dag for tiden:rolleyes:) og når jeg våknet igjen så var jeg helt sikker på at du hadde skrevet at du ventet tvillinger. Jeg måtte gå inn på nytt for å sjekke om det stemte :hilarious: Så nå tror jeg at du har 2 små spirer i magen. Det passer fint med de veldig sterke testene dine også :D
 
Jeg sjekket dagboken din rett før jeg sovnet i dag (ja, jeg sover midt på dagen hver dag for tiden:rolleyes:) og når jeg våknet igjen så var jeg helt sikker på at du hadde skrevet at du ventet tvillinger. Jeg måtte gå inn på nytt for å sjekke om det stemte :hilarious: Så nå tror jeg at du har 2 små spirer i magen. Det passer fint med de veldig sterke testene dine også :D

Haha, så gøy!
Mormoren min har sagt i flere år at vårt neste barn ikke blir ett, men to. Har veldig, veldig mye tvillinger i familien..
Blir spennende å se! Kanskje du er sanndrømt;)
 
Her var det skjedd litt!! Gratulerer så mye med fine tester ❤️ Og for noen sterke tester!
 
5+6♡


Nærmer meg 6+0 med stormskritt!
Var på legekontoret idag for å måle hcg for andre gang. Fikk da vite resultatet for 1. måling og syns det var utrooolig høyt!

5+1 hadde jeg altså hcg verdier på 17.872!

På denne tabellen fra babyverden står det at det er vanlig med verdier fra 18-7340 i uke 5.
Blir jo veldig nysgjerrig på om det er fler enn en inni der...

146C93BF-84B2-4827-B242-CFC4D3B5FEB5.png


Ellers er kvalmen helt forferdelig. Jeg klarer ingenting, men så lenge alt er bra er jeg bare takknemlig. Er veldig spent på neste hcg resultat og håper av hele mitt hjerte at det er normal stigning til tross for sporene av lys brunlig utflod jeg hadde tirsdag og onsdag forrige uke. Utfloden har dor øvrig vært helt normal etter dette og jeg har aldri hatt noen smerter og ikke noe friskt blod.
 
Back
Topp