Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Skal krysse fingrene for at ting går kjempefint for dere i denne PP :) :) :)

Imponert over at du orker å tenke sånn når veien har vært så kronglete for deg.
Du er god!
Håper av hele mitt hjerte at du snart får en positiv test som blir til en frisk og sprellende liten søster eller bror :Heartpink
 
Imponert over at du orker å tenke sånn når veien har vært så kronglete for deg.
Du er god!
Håper av hele mitt hjerte at du snart får en positiv test som blir til en frisk og sprellende liten søster eller bror :Heartpink
Takk :)
Selv om min vei ikke er så lett, unner jeg likevel andre å få oppleve glede :)
Synes det var trist for deg nå sist PP med alt styret som var :(

Håper denne PP lykkes for oss begge :) :)
 
Hvordan ligger du an nå? :) Er det muligheter for at jeg får deg med i mars gruppen? :Heartred
 
Hvordan ligger du an nå? :) Er det muligheter for at jeg får deg med i mars gruppen? :Heartred


Håper det! Hadde vært helt supert å havne der sammen med deg♡

Jeg er nå 5-7 dpo, har stikninger i ene siden, litt murringer i mage og rygg, sånn som sist PP da jeg ble gravid. Så det er jo kanskje håp!:nailbiting:

Tror jeg kommer til å prøve meg på en test mandag kveld. Da er jeg 8-10 dpo.

Hvordan går det med deg? Stiger testene?♡
 

Håper det! Hadde vært helt supert å havne der sammen med deg♡

Jeg er nå 5-7 dpo, har stikninger i ene siden, litt murringer i mage og rygg, sånn som sist PP da jeg ble gravid. Så det er jo kanskje håp!:nailbiting:

Tror jeg kommer til å prøve meg på en test mandag kveld. Da er jeg 8-10 dpo.

Hvordan går det med deg? Stiger testene?♡
Åhh, håper for deg! Vil gjerne ha deg med :Heartred

Det går veldig fint med meg, testene blir sterkere hver eneste dag og jeg er så kvalm hele dagen at her er det ikke tvil :D
 
Åhh, håper for deg! Vil gjerne ha deg med :Heartred

Det går veldig fint med meg, testene blir sterkere hver eneste dag og jeg er så kvalm hele dagen at her er det ikke tvil :D

Såå bra!! Ikke at du er kvalm da, men så tidlig er jo egentlig det litt positivt ♡
 
Åå, nå er jeg så spent på om du har testet :D

Jeg har faktisk ikke det:shy:
Har vært på jobb og ville ikke teste der.
Drakk veldig mye på jobb idag så jeg har tisset hele ettermiddagen og hatt veldig lys urin, så da tenkte jeg det var helt meningsløst å begynne å teste 8 dpo.
Blir vel imorgen eller overimorgen, men kjenner at jeg egentlig bare gruer meg :arghh:
 
Jeg har faktisk ikke det:shy:
Har vært på jobb og ville ikke teste der.
Drakk veldig mye på jobb idag så jeg har tisset hele ettermiddagen og hatt veldig lys urin, så da tenkte jeg det var helt meningsløst å begynne å teste 8 dpo.
Blir vel imorgen eller overimorgen, men kjenner at jeg egentlig bare gruer meg :arghh:
Ahh, skjønner. Litt spennende da, jeg er så spent på dine vegne! :rolleyes:
 
Lykke til med testingen ja! :)
 
Kjære deg, går det bra? Er planen å vente til IKM eller vil du prøve deg på flere tester de neste dagene? Håper sånn virkelig for deg:Heartred
 
Kjære deg, går det bra? Er planen å vente til IKM eller vil du prøve deg på flere tester de neste dagene? Håper sånn virkelig for deg:Heartred

Så hyggelig at du tenker på meg ♡

Går opp og ned.
Blir så stressa mtp bryllup neste sommer etc så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med alt det, så nå er egentlig alt bare dritt.
Klarer ikke å se positivt på noen ting.
Vi måtte utsette bryllupet som skulle vært i mai til neste sommer. Gjestene forventer jo at det blir da og vi må komme med en dato snart. Og jeg kan ikke risikere å være gravid i bryllupet for brudekjolen til 20.000 henger klar...
Kjenner jeg bare er skikkelig stressa og deppa egentlig.
Har ikke testet noe mer, men tenker å ta en imorgen formiddag kanskje. Er 11 dpo imorgen, men har virkelig ikke troen.
Igår var den helt blenda:(
 
Back
Topp