Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Håper at EL var litt senere enn du tror og at du bare er kortere på vei enn beregnet, blir det ny UL etterhvert for å prøve å finne ut av hva som skjer? Om du bare er kortere på vei vil det jo sikkert være mulig å se noe om 1-2 uker :Heartpink
 
Jeg tror absolutt også at du er gravid, men at den lille bare er alt for liten til å synes nå. Får du komme inn igjen på ul hvis du ønsker det?

Ja, nå har jeg akkurat vært og helt hcg, også skal jeg ta ny prøve på torsdag. Hvis den ikke stiger som den skal sa han at han henviste meg til ny UL. Og hvis ikke jeg får henvisning tenker jeg å gjøre det privat igjen om to uker ❤️
 
Uffameg, dette her gjør deg jo ikke mer trygg :Heartred Skjønner godt du blir hormonell og tar lett til tårene, det er en skikkelig berg og dalbane du er med på nå! Jeg hadde sånn håpet at du ville få se et bankende hjerte eller i det minste få det bekreftet at det var noe der inne. Men det er ingen tvil om at testene dine blir sterkere, så det er nok bare at det (dessverre) er tidlig enda og at det er derfor dere ikke kunne se noe på UL. Det er like normalt med sakte stigning som rask ut i fra hva jeg har kjennskap til, så det kan fullt ut bety at alt er i orden og at det er en liten spire som klamrer seg fast og gjør seg klar :Heartred


❤️❤️❤️
Håper det❤️
 
Håper at EL var litt senere enn du tror og at du bare er kortere på vei enn beregnet, blir det ny UL etterhvert for å prøve å finne ut av hva som skjer? Om du bare er kortere på vei vil det jo sikkert være mulig å se noe om 1-2 uker :Heartpink

Nå svarte jeg Nuuni og på det samme. Men svarer deg og jeg❤️
Jeg målte hcg idag, ny prøve på torsdag. Han sa da at hvis ikke det stiger normalt henviser han meg til UL.
Hvis ikke jeg får henvisning tar jeg nok en ny privat om to uker ca❤️
 
Det høres ut som en god plan :Heartpink Håper (og tror) at dette kommer til å gå bra, den bare er litt sen til å feste seg skikkelig og dermed bruker litt tid på å vokse seg stor og sterk :Heartpink
 
Nå svarte jeg Nuuni og på det samme. Men svarer deg og jeg❤️
Jeg målte hcg idag, ny prøve på torsdag. Han sa da at hvis ikke det stiger normalt henviser han meg til UL.
Hvis ikke jeg får henvisning tar jeg nok en ny privat om to uker ca❤️

Det hørtes ut som veldig god plan, og at det er gode muligheter for at alt er som det skal :Heartred
 
Oii, hadde ikke helt forventet å finne dette i dagboken din, så synd å høre at UL ikke gikk som forventet, men det kan jo være alt er fint likevel,
Håper virkelig for deg at alt står fint til, synd om du skal måtte gå gjennom alt dette styret for ingenting :( :(

Sende mange gode klemmer
 
Oppdatering

Jeg har testet lite med graviditetstester fordi det bare har forvirret meg hele veien, men igår valgte jeg å ta en test før samtale med legen idag.
Igår var plutselig testen blitt mye svakere, tok to nye senere på kvelden som også var svake og enda en ny idag tidlig som var så og si negativ. Var derfor forberedt på prøvesvar fra legen.

Hcg prøven jeg tok på tirsdag var på 68 og prøven fra igår på 25.
Det høres kanskje rart ut å si det, men jeg er så utrolig lettet!
Det har jo hele tiden vært unormalt og jeg har følt at ting ikke er som det skal i det hele tatt.
Jeg har vært veldig redd for exu og jeg har vært redd for at det har ligget inne rester som ikke ville ut.
Så med såpass synkende verdier nå er jeg bare så lettet over at det er det som skjer og at kroppen har ordnet opp.
Hcg må jo bare ha hengt i veldig lenge..

Så da er vi klare for å prøve på nytt og jeg er glad for at ting virker å være normalt nå så jeg kan se fremover.

Jeg hadde noe som lignet eggløsningsslim for et par dager siden og da graviditetstestene igår var blitt såpass svake tok jeg en eggløsningstest i samme slengen som var positiv.
Dersom jeg skal regne blødningen jeg hadde som en mens er jeg på syklusdag 17 idag så det kan jo stemme.
Har jo ikke vært i prøvemodus selvfølgelig og heller ikke turt å ha noe særlig sex. Men hadde sex på tirsdag og igår så da er det jo faktisk en mulighet denne perioden selv om jeg egentlig ikke hadde planer om å regne den som en prøveperiode.
Prøver på nytt etter neste mens også får bryllupsfesten bare komme når den kommer for jeg kjenner at det jeg ønsker mest nå er bare å bli gravid på nytt, så vi utsetter ikke prøvingen selv om det kan bli dårlig timing mtp bryllup...

 
Oppdatering

Jeg har testet lite med graviditetstester fordi det bare har forvirret meg hele veien, men igår valgte jeg å ta en test før samtale med legen idag.
Igår var plutselig testen blitt mye svakere, tok to nye senere på kvelden som også var svake og enda en ny idag tidlig som var så og si negativ. Var derfor forberedt på prøvesvar fra legen.

Hcg prøven jeg tok på tirsdag var på 68 og prøven fra igår på 25.
Det høres kanskje rart ut å si det, men jeg er så utrolig lettet!
Det har jo hele tiden vært unormalt og jeg har følt at ting ikke er som det skal i det hele tatt.
Jeg har vært veldig redd for exu og jeg har vært redd for at det har ligget inne rester som ikke ville ut.
Så med såpass synkende verdier nå er jeg bare så lettet over at det er det som skjer og at kroppen har ordnet opp.
Hcg må jo bare ha hengt i veldig lenge..

Så da er vi klare for å prøve på nytt og jeg er glad for at ting virker å være normalt nå så jeg kan se fremover.

Jeg hadde noe som lignet eggløsningsslim for et par dager siden og da graviditetstestene igår var blitt såpass svake tok jeg en eggløsningstest i samme slengen som var positiv.
Dersom jeg skal regne blødningen jeg hadde som en mens er jeg på syklusdag 17 idag så det kan jo stemme.
Har jo ikke vært i prøvemodus selvfølgelig og heller ikke turt å ha noe særlig sex. Men hadde sex på tirsdag og igår så da er det jo faktisk en mulighet denne perioden selv om jeg egentlig ikke hadde planer om å regne den som en prøveperiode.
Prøver på nytt etter neste mens også får bryllupsfesten bare komme når den kommer for jeg kjenner at det jeg ønsker mest nå er bare å bli gravid på nytt, så vi utsetter ikke prøvingen selv om det kan bli dårlig timing mtp bryllup...

Håper virkelig at spiren sitter raskt nå! Det fortjener dere. :Heartbigred
 
Håper virkelig at du allerede er i dpo-land med en ny spire liggende på lur :Heartred

Vi to skal flytte inn i mars-gruppen i løpet av få uker:joyful:
 
Så leit at det ikke gikk veien, og samtidig bra kroppen har ordnet opp. Krysser alt jeg har for at spiren sitter raskt! :Heartred
 
Lykke til videre, krysser fingrene for deg. :Heartred
 
PP 3 - CD 20 - 1 DPO


Vi hadde ikke tenkt til å begynne å prøve igjen før neste syklus, men ettersom jeg mest sannsynlig har funnet eggløsning og vi har hatt sex flere ganger rundt eggløsningsdagene er jo sjansen der og jeg kan like gjerne regne dette som en prøveperiode :shy:

Jeg testet ikke etter eggløsning før CD 16, men det ser ut som jeg har hatt eggløsning på CD 18 for idag var testen helt negativ igjen.

Er isåfall 1 dpo idag. Mulig eggløsning var litt før, men jeg velger å følge det så ikke jeg blir fristet til å teste for tidlig.
Hadde fortsatt bittelitt utslag på 10 mlu hcg test på lørdag, så best å vente lengst mulig så jeg ikke får forhåpninger av hcg restene fra forrige periode, selv om jeg regner med at en tidligtest ville vært helt negativ igjen nå.
 

Vedlegg

  • CD9A8BA2-E1F4-46D2-B27E-4700EB5F484A.png
    CD9A8BA2-E1F4-46D2-B27E-4700EB5F484A.png
    106,9 KB · Visninger: 56
Så spennende med DPO, det føles som det gikk fort denne gangen ettersom du plutselig hadde EL. Nå håper jeg spiren setter seg godt fast! :Heartpink

Ja! Det føles faktisk som om jeg gikk rett på DPO og slapp ventetiden før det, for jeg var jo ikke innstilt på prøving i det hele tatt.
Hadde vært helt fantastisk om det klaffer så fort igjen, men jeg prøver å holde håpet ganske lavt så skuffelsen ikke blir så stor.
 
Ja! Det føles faktisk som om jeg gikk rett på DPO og slapp ventetiden før det, for jeg var jo ikke innstilt på prøving i det hele tatt.
Hadde vært helt fantastisk om det klaffer så fort igjen, men jeg prøver å holde håpet ganske lavt så skuffelsen ikke blir så stor.

Det forstår jeg og det er nok sikkert lurt. Og det er jo grunn til å tro at det setter seg fast en spire ganske snart, det gikk jo fort denne gangen :)
 
Back
Topp