Villa90 skal bli mamma <3

Villa90

Betatt av forumet
Julibarna2014
Hei :)

Da har jeg bestemt meg for å lage en dagbok. Fint å ha en plass hvor jeg kan skrive om min graviditet, og se tilbake på det senere.

Her er litt av vår historie:

Vi har vært sammen i snart 6 år og bestemte oss i oktober 2012 om at jeg skulle slutte på pillene. Likevell startet vi ikke å prøve aktivt før i januar 2013. Slik holdt vi på i noen mnd'er, men jeg mistet litt piffen da jeg hadde veldig lange og uregelmessige sykluser. Var liksom ikke artig å vente i 40 dager for å få eggløsning :mad:

Så i rundt sommerstider bestemte vi oss for å bare gi blaffen i alt prøvestyret, og se hva som skjedde. Gikk også så langt som å egentlig bestemme oss for å vente med prøvingen til utpå våren 2014 nå i høst.

Tror dere ikke at det er da det skjer`?:p:rolleyes:

Fikk positiv test den 15.november, og vi er selvfølgelig kjempehappy begge to :D Er en spennende tid framover.

 
Statusoppdatering 9. uke
Termin - 18.07.14
På vei - 9+2 uker
Trimester - 1. trimester
Neste kontroll - 20.desember
Kjønn - Vet ikke, men alle snakker om at det bli en gutt :p
Navn - Foreløbig guttenavn er Sebastian, og jentenavn er Emma eller Sofie.
Nye innkjøp - Ikke kjøpt noe enda.
Utstyr så langt - Skal hente en vugge hos svigermor imorgen. Den skulle vi få før vi visste vi var gravide også.
Melk i brystene - Ikke enda
Strekkmerker - Har noen strekkmerker på hoftene fra før av( aner ikke hva de kommer av).
Aktivitet - Alt for tidlig!
Tungt - Ikke enda
Kynnere - Nei
Hodet festet - Nei
Barnerom - Har foreløbig ikke leilighet med eget barnerom enda.
Matkick - Har blitt veldig glad i eplejuice og sånn kulturmelk med smak.
Plager - Litt ømme bryst og kvalm/uggen om jeg ikke spiser ofte nok. Om jeg er sulten når jeg starer å spise så bruker jeg utrolig lang tid på å få det i meg.
Humør - Som vanlig, er ikke noe hormontroll
Sykehusbagen
- Den har jeg ikke begynt å tenkt på enda.
Høygravid - Nei
Tanker om fødselen -
Ikke tenkt så mye på det. Gruer meg selvsagt litt, men gleder meg også til å få oppleve det.
 
Idag er jeg supersliten. Føles nesten ut som om jeg er syk, bare at jeg ikke er det :p

Kom meg ikke i seng før kl 12 igår, men sov nå til kl 10. Likevell føler jeg at jeg bare har lyst å gå å legge meg igjeno_O

Men det er vell akkurat i disse ukene at symptomene skal bli verst, og jeg skal jo egentlig ikke klage :)
 
Back
Topp