Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: shina
Jeg kaller det også Villa farris, det het det når vi var små er 30 år. men pga farrisen som er vann, måtte de forandre navnet til villa shapanje breus (vet ikkke hvordan det skrives)
ORIGINAL: Hege og Chris
ORIGINAL: shina
Jeg kaller det også Villa farris, det het det når vi var små er 38 år.
ORIGINAL: Jeanette og Tore
ja sier villa farris, men er lenge siden vi har kjøpt det nå.
og hvorfor:
Etter å ha diskutert dette med veldig mange, så har jeg kommet fram til at den har måttet hete "Villa Farris" en gang i tiden, men senere skiftet navn til Villa Champagnebrus. Spørsmålet er bare når og hvorfor.
For å få en klarhet i dette tok jeg og sendte en mail til Ringnes bryggerier, og nedenfor er svaret jeg fikk fra produktsjefen i Ringnes:
"Ja, brusen har hetat Villa Farris.
Navnet var fra midten av 1960-tallet Villa Farris, som ble endret til Villa Champagne på begynnelsen av 1990-tallet. Varför vät jag faktiskt inte helt men jag tror det var för att skilja Farris från Villa Farris som ju er två helt olika produkter och för att Villa skulle få en egen identitet."
ORIGINAL: Lonamor
ORIGINAL: Jeanette og Tore
ja sier villa farris, men er lenge siden vi har kjøpt det nå.
og hvorfor:
Etter å ha diskutert dette med veldig mange, så har jeg kommet fram til at den har måttet hete "Villa Farris" en gang i tiden, men senere skiftet navn til Villa Champagnebrus. Spørsmålet er bare når og hvorfor.
For å få en klarhet i dette tok jeg og sendte en mail til Ringnes bryggerier, og nedenfor er svaret jeg fikk fra produktsjefen i Ringnes:
"Ja, brusen har hetat Villa Farris.
Navnet var fra midten av 1960-tallet Villa Farris, som ble endret til Villa Champagne på begynnelsen av 1990-tallet. Varför vät jag faktiskt inte helt men jag tror det var för att skilja Farris från Villa Farris som ju er två helt olika produkter och för att Villa skulle få en egen identitet."
hehe..sendte du mail til Ringnes for å spør om det??[8D][:D] stilig... og fikk svar og allting,,hehe..kjempebra!!
Har aldri hørt Villa Farris eg..bare Villa Champagnebrus[:D]